Beantwoord

Mb's aanvullen

• 21 juli 2017
  • 2 reacties
  • 559 Bekeken

Ik was door mijn databundel heen en heb MB's aangevuld, 500 Mb.
Nu blijkt echter dat ik nog iets meer nodig heb voor mijn nieuwe tegoed weer in gaat dus wilde ik nogmaals aanvullen maar ik krijg de optie niet meer te zien.
Mag je maar eenmalig aanvullen?
icon

Beste antwoord door Muberra 21 juli 2017, 15:59

Hoi D Vermeer,

Welkom op het forum!

Je kunt zoveel GB-aanvullers nemen als je wilt, dat maakt niet uit. Het heeft ermee te maken dat je eerst de 500 MB moet opmaken, voordat je een nieuwe MB-aanvuller kunt aanschaffen. Op dit moment heb je nog 147 MB over. Zodra je dat hebt opgemaakt, kun je meteen via My T-Mobile of via deze link een nieuwe MB-aanvuller kopen.

Ik hoop dat ik meer duidelijkheid heb kunnen creëren. Als je nog vragen hebt of je komt er niet uit, laat het dan weten. We staan voor je klaar. Verder wens ik je alvast een fijn weekend toe! 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Hoi D Vermeer,

Welkom op het forum!

Je kunt zoveel GB-aanvullers nemen als je wilt, dat maakt niet uit. Het heeft ermee te maken dat je eerst de 500 MB moet opmaken, voordat je een nieuwe MB-aanvuller kunt aanschaffen. Op dit moment heb je nog 147 MB over. Zodra je dat hebt opgemaakt, kun je meteen via My T-Mobile of via deze link een nieuwe MB-aanvuller kopen.

Ik hoop dat ik meer duidelijkheid heb kunnen creëren. Als je nog vragen hebt of je komt er niet uit, laat het dan weten. We staan voor je klaar. Verder wens ik je alvast een fijn weekend toe! 🙂
Super, dank voor het antwoord.
Gelukkig niet nodig gehad tojdens het rijden met google maps aan.
Fijn weekend!

Reageer