Beantwoord

MB-verdeler activeren lukt niet

• 21 oktober 2016
  • 6 reacties
  • 1019 Bekeken

Activeren lukt niet
icon

Beste antwoord door Mitch 24 oktober 2016, 14:25

Hoi Fleur,

Allereerst welkom op het forum. Wat ongelukkig dat het niet lukt om de simkaart te activeren/koppelen. Ik zie dat er al wel een simkaart als MB-verdeler actief is. Wat gaat er precies mis bij het activeren van de tweede simkaart? Zou je mij het 097-nummer van de tweede simkaart kunnen sturen? Dan kijk ik of ik hem wél kan koppelen. Welke naam zou ik de simkaart mogen geven? Ik zie je bericht graag tegemoet.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hoi Fleur,

Allereerst welkom op het forum. Wat ongelukkig dat het niet lukt om de simkaart te activeren/koppelen. Ik zie dat er al wel een simkaart als MB-verdeler actief is. Wat gaat er precies mis bij het activeren van de tweede simkaart? Zou je mij het 097-nummer van de tweede simkaart kunnen sturen? Dan kijk ik of ik hem wél kan koppelen. Welke naam zou ik de simkaart mogen geven? Ik zie je bericht graag tegemoet.
Dit lukt bij mij helaas ook niet. Duurt heel lang voordat het inlogscherm komt en als ik vervolgens probeer in te loggen bij hij hangen.
Beste Mitch,

Het is inmiddels gelukt, had meer geduld nodig. Duurde wel erg lang voordat de pagina's geladen werden. Heeft totaal 20min geduurd.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Stanleyt,

Fijn om te horen dat het uiteindelijk toch gelukt is! 20 minuten is inderdaad wel erg lang, maar ik hoop dat je nu veel plezier beleefd aan jouw MB-verdeler! Als we je in de toekomst nog ergens bij kunnen helpen, hoor ik het graag!
Hoi mitch , ik had een vraag ? Mb verdeler ? Wat bedoelen jullie daar mee
Reputatie 6
Badge +17
Hoi hoi,

Welkom op het forum!

Leuk dat je hierin geïnteresseerd bent. Neem een kijkje op deze pagina voor alle informatie omtrent de MB-Verdeler. 😉

Reageer