Beantwoord

Naar 4G-voor-thuis

• 19 oktober 2016
  • 5 reacties
  • 527 Bekeken

Ik woon in het buitengebied van Arnhem. Ik heb nu een T-Mobile SIM only abonnement met 20Gb data. Dat wil ik graag omzetten naar 4G-voor-thuis 100Gb. Hoe kan ik dat regelen
icon

Beste antwoord door Amy 31 oktober 2016, 13:13

Hey Koos,

Als eerste wil ik je onze excuses aanbieden voor de late reactie! Jouw topic is door onze vingers geglipt!

Slim dat je aan het oriënteren bent, ik denk dat 4G voor Thuis een goede oplossing is voor je. Wanneer je gebruik maakt van een Sim Only Data Only abonnement en je over wilt naar 4G voor Thuis kunnen wij je huidige abonnement stopzetten. Je kunt zelf via deze pagina 4G voor Thuis aanvragen. Zodra je dit besteld hebt kun je weer contact met ons opnemen. We zetten je huidige aansluiting dan stop.

Laat je weten of je zo voldoende informatie hebt? Als je hier verder nog vragen over hebt dan hoor ik het graag!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Koos,

Als eerste wil ik je onze excuses aanbieden voor de late reactie! Jouw topic is door onze vingers geglipt!

Slim dat je aan het oriënteren bent, ik denk dat 4G voor Thuis een goede oplossing is voor je. Wanneer je gebruik maakt van een Sim Only Data Only abonnement en je over wilt naar 4G voor Thuis kunnen wij je huidige abonnement stopzetten. Je kunt zelf via deze pagina 4G voor Thuis aanvragen. Zodra je dit besteld hebt kun je weer contact met ons opnemen. We zetten je huidige aansluiting dan stop.

Laat je weten of je zo voldoende informatie hebt? Als je hier verder nog vragen over hebt dan hoor ik het graag!
Dank Amy voor je antwoord.
Ik heb de aanvraag gedaan en die wordt dan afgewezen omdat ik gisteren ivm het aflopen van mijn telefooncontract met Vodafone een nieuw heb afgesloten bij T-Mobile. En bij 2 contracten binnen 2 dagen wordt de tweede afgewezen. Dat is geen klanten werving en -binding!
Dus is mijn verzoek om alsnog de aanvraag voor 4G-voor-thuis te accepteren.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Koos52,

Dankjewel voor je reactie! Helaas kan ik zelf je vorige verzoek niet accepteren, maar ik verwacht dat je als je 4G voor thuis nu opnieuw aanvraagt dat je bestelling wel doorkomt.

Laat je mij weten of het lukt?
Dank voor je reactie Hajar, maar helaas wordt de aanvraag opnieuw afgewezen.
Reputatie 5
Badge +11
@Koos52
Het lijkt inderdaad fout gegaan omdat er al een aanvraag loopt voor een mobiel abonnement. Ik stuur je een privébericht om de opties voor nu te bespreken.

Reageer