Beantwoord

Nachtbundel SMS uitschakelen

• 4 september 2016
  • 5 reacties
  • 445 Bekeken

Ik vroeg me af of de nachtbundel tarief SMS ergens uit te zetten is?

Op zich heb ik natuurlijk helemaal geen last van die smsjes, maar ik kan me voorstellen dat de inbox op de router niet oneindig is.
Omdat ik nu nog regelmatig in het router zit om te met instellingen te spelen gooi ik ze handmatig weg, maar als het straks allemaal werkt kom ik daar niet zo vaak meer. Die smsjes blijven natuurlijk maar komen 🙂
icon

Beste antwoord door Sam- 5 september 2016, 15:19

Hey Xtreme_Machine,

Het is begrijpelijk dat je de sms'jes uitgeschakeld wilt hebben. Je kan ze immers niet direct inzien.

Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik dat je gisteren zelf een blokkade hebt geactiveerd via My T-Mobile. Deze blokkade zou ervoor moeten zorgen dat je geen sms'jes meer krijgt van ons. Zou je dit in de gaten willen houden en ons willen laten weten of de sms'jes zijn gestopt?

Ik ben benieuwd naar je reactie. 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hey Xtreme_Machine,

Het is begrijpelijk dat je de sms'jes uitgeschakeld wilt hebben. Je kan ze immers niet direct inzien.

Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik dat je gisteren zelf een blokkade hebt geactiveerd via My T-Mobile. Deze blokkade zou ervoor moeten zorgen dat je geen sms'jes meer krijgt van ons. Zou je dit in de gaten willen houden en ons willen laten weten of de sms'jes zijn gestopt?

Ik ben benieuwd naar je reactie. 🙂
Hoe kan iemand alsnog in aanmerking komen - of ervoor uitgenodigd worden - voor het experiment van de tijdelijke internetbundels? En zijn deze te combineren met 4G voor Thuis?
Reputatie 5
Badge +11
@jsheikens
Goede vraag. Ik vraag dit morgen even voor je na!
@Dennis
De vraag is deels beantwoord, blijkbaar hebben alle M en L users van 4GVT gratis gebruik van een nachtbundel - van 0:00 tot 6:00 gratis data (klopt dat?).
Deze informatie was mij niet bekend op het moment van bestellen van 4GVT.
Reputatie 5
Badge +11
@jsheikens
Je kunt de Weekendbundel van 30GB voor €3 kopen, net als bij de mobiele abonnementen van T-Mobile. Dit is bijvoorbeeld handig als je een weekendje veel films/series wilt kijken.

Het werkt als volgt:
- Log in op je modem: http://192.168.8.1
- Druk bovenin op "SMS"
- Druk op "New message"
- Stuur "Weekend" naar 2244
- Je krijgt een bevestigings-SMS dat de bundel in het eerstvolgende weekend wordt geactiveerd (je ontvangt dan nogmaals een SMS ter bevestiging van de activatie).

Veel data voor weinig! Veel plezier :D

Klanten met de M en L bundels krijgen inderdaad gratis de nachtbundel. We zijn aan het kijken hoe we dit duidelijker kunnen communiceren naar onze klanten. Dank voor je feedback.

Reageer