Beantwoord

Nachtbundel SMS: Wel activatie SMS maar nog geen deactivatie?

• 11 september 2016
  • 3 reacties
  • 400 Bekeken

Gisteravond heb ik wel de SMS ontvangen dat mijn nachtbundel is geactiveerd, maar tot nog toe niet de SMS van ca. 06:00 uur dat de nachtbundel is gestopt.
Klopt dit? Is de zondag de hele dag kosteloos internetten?
icon

Beste antwoord door DennisAmeling 11 september 2016, 22:03

@jsheikens
De nachtbundel duurt inderdaad tot 06:00. Dit zou je ook terug moeten kunnen zien in My T-Mobile.
Er lijkt momenteel een probleem te zijn waardoor de SMS'jes niet altijd worden verzonden. We gaan uitzoeken wat dit probleem veroorzaakt en het oplossen. Voor nu zou je de status van de nachtbundel dus ook via My T-Mobile moeten kunnen zien.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +11
@jsheikens
De nachtbundel duurt inderdaad tot 06:00. Dit zou je ook terug moeten kunnen zien in My T-Mobile.
Er lijkt momenteel een probleem te zijn waardoor de SMS'jes niet altijd worden verzonden. We gaan uitzoeken wat dit probleem veroorzaakt en het oplossen. Voor nu zou je de status van de nachtbundel dus ook via My T-Mobile moeten kunnen zien.
Dan komen we meteen bij het volgende probleem. Mijn 4GVT My T-mobile account vertoond alleen nog maar de bestel info, niet de huidige geactiveerde status met verbruik e.d. Het forum o.a. kan ik niet gebruiken met mijn 4GVT account.
Reputatie 5
Badge +11
We hebben dit inmiddels opgepakt in een ander topic. 🙂

Reageer