Beantwoord

Netflix als grote dataverbruiker

• 7 november 2016
  • 9 reacties
  • 1883 Bekeken

Goedendag, wordt er wellicht ook aan gedacht om een bundel aan te bieden met limiet vrij streamen? Met name Netflix is hier in huis de grote gebruiker en alhoewel dit de eerste maand pas is zie ik nu al dat door het streamen van Netflix de 100Gb snel weg is.

Groeten Danny
icon

Beste antwoord door David 8 november 2016, 12:14

Hoi Danny,

Met Netflix gaat het inderdaad wel snel ja! Welke series/films heb je onlangs gekeken of kijk je op het moment?

Bedankt voor je suggestie, daar staan we natuurlijk altijd voor open! Op de korte termijn staat een dergelijke functie helaas niet op de planning. Dit heeft nogal wat voeten in de aarde, maar wie weet komt dit in de toekomst nog. Vooralsnog zou ik er echter geen rekening mee houden dat dit er spoedig zal zijn. Op het moment zul je het dus moeten doen met de huidige databundel + GB-aanvullers om in je Netflixbehoeftes te voorzien. ;)

Blijf jouw ideëen in ieder geval met ons delen, we blijven kijken hoe we 4G voor Thuis kunnen ontwikkelen!
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Danny,

Met Netflix gaat het inderdaad wel snel ja! Welke series/films heb je onlangs gekeken of kijk je op het moment?

Bedankt voor je suggestie, daar staan we natuurlijk altijd voor open! Op de korte termijn staat een dergelijke functie helaas niet op de planning. Dit heeft nogal wat voeten in de aarde, maar wie weet komt dit in de toekomst nog. Vooralsnog zou ik er echter geen rekening mee houden dat dit er spoedig zal zijn. Op het moment zul je het dus moeten doen met de huidige databundel + GB-aanvullers om in je Netflixbehoeftes te voorzien. ;)

Blijf jouw ideëen in ieder geval met ons delen, we blijven kijken hoe we 4G voor Thuis kunnen ontwikkelen!
Reputatie 2

Voordat ik 4g voor thuis ging aanvragen heb ik telefonisch contact gehad met een T-mobile verkoopmedewerker, deze gaf aan dat je ook over kon stappen naar een mobiel abonnement rond de 70 euro(?) per maand, welke onbeperkt Internet heeft en ook nog eens 2GB in de EU.

Dus blijkbaar is er al wel een mogelijkheid, alleen heet het geen 4g voor thuis.

Ik begreep dat het na ontvangst van het pakket mogelijk zou zijn het abonnement om te zetten als ik dat zou willen.

Ps. Heb het even opgezocht, het gaat dan om een Stel Samen & Stel Bij met "Oneindig Online".
Goede tip, denk dat ik daar maar eens naar ga kijken dan, want die 100gb is voor ons thuis geen reëele optie. Ik zit nu in 10 dagen al op de helft van die 100 gb en moet daar dus nog 20 dagen mee. Ik zal de eerste maand even doorgaan zo en dan eens kijken wat het handigst is.

Je komt met dat abonnement volgens mij op 80 euro, dr komt 10 euro startabonnement per maand bij over die 70 euro onbeperkt internet.
Reputatie 2
Goede tip, denk dat ik daar maar eens naar ga kijken dan, want die 100gb is voor ons thuis geen reëele optie. Ik zit nu in 10 dagen al op de helft van die 100 gb en moet daar dus nog 20 dagen mee.

Ik zat alleen even te lezen in de aanvullende voorwaarden...
Zijn je 5 GB (bijna) op? Je ontvangt van ons een sms'je bij 80% en 100% verbruik van je internetbundel. Is je bundel al op? Geen paniek. Je blijft online met een verlaagde snelheid van 384 Kbps. Hiermee kun je nog steeds WhatsAppen, surfen op internet en muziek streamen. Wil je weer snel internetten? Dan kun je op dezelfde dag oneindig 1 GB aanvullen via My T-Mobile. Aanvullen is gratis.

Dat aanvullen is dus niet handig... ben je een film aan het kijken, moet je op een avond 3x naar My T-Mobile om op de juiste upgrade knoppen te klikken.

Klinkt bijna als iets wat je "zou willen scripten", eughm... zei ik dat hardop?

@T-mobile Het lijkt me dat er ook een "4g voor thuis - Oneindig Online" bij moet kunnen komen, welke niet van je vereist dat je steeds naar My T-Mobile gaat? Of stel het bij naar 5 GB aanvullen per keer ipv. 1GB.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Elephantus IT,

Voor het mobiele abonnement Stel Samen & Stel Bij hebben we inderdaad een internetbundel die Oneindig Online heet. Daarmee krijg je onbeperkt internet. Oneindig Online is niet bedoeld om te gebruiken als vaste lijn, omdat wij ons netwerk willen beschermen tegen misbruik. Daarom start je met Oneindig Online elke dag met 5 GB. Zoals je al had gevonden kun je je bundel oneindig aanvullen met 1 GB. Aanvullen is gratis. Als we in de toekomst merken dat 5 GB per dag te weinig is, dan bekijken we opnieuw het aantal GB’s aan. Hetzelfde geldt voor de 1 GB-aanvuller.

Zoals David al aangaf staan we altijd open voor ideeën, bedankt voor jouw suggestie! Op dit moment staat een Oneindig Online bundel voor 4G voor Thuis niet op de planning, maar we nemen jouw idee mee.

Weet je zo voldoende? Laat het gerust weten als je nog andere vragen hebt!
Staat er dan wellicht een grotere bundel in de planning zoals er ook in het begin 200 gb bundels waren?
Reputatie 2

Voor het mobiele abonnement Stel Samen & Stel Bij hebben we inderdaad een internetbundel die Oneindig Online heet. Daarmee krijg je onbeperkt internet. Oneindig Online is niet bedoeld om te gebruiken als vaste lijn, omdat wij ons netwerk willen beschermen tegen misbruik. ... Op dit moment staat een Oneindig Online bundel voor 4G voor Thuis niet op de planning, maar we nemen jouw idee mee.

Toch vreemd dat dit me dus wel telefonisch geadviseerd werd!
De beste man gaf aan dat het echt "Onbeperkt" zou zijn, echter blijkt dit dus wegens de 5GB beperking niet helemaal zo te zijn.
Reputatie 7
Badge +20
Hi allemaal,

Op dit moment bieden wij 5GB per dag en die kun je natuurlijk aanvullen met 1GB mocht dat niet voldoende zijn. Het is nog niet duidelijk of er grotere bundels komen. Mocht dat in de toekomst zo zijn dan zullen wij dat natuurlijk direct met jullie communiceren! 🙂
Wij hebben ons abonnement Unlimited Go voor tablet afgesloten in Harderwijk in de winkel. Daar heeft men niet verteld dat het niet voor de vaste internet thuis bedoeld is. Wij zijn maar ca. 5 maanden thuis en ca.7 maanden op de camping. Wij wonen in het buitengebied en hadden zeer traag internet en op de camping bijna nooit WIFI. Men gaf in de winkel aan dat dit een goede oplossing voor ons was. Doorgaans voldoet dit voor ons prima, maar inderdaad met film kijken is het lastig, maar we zijn blij met deze verbetering.

Reageer