Beantwoord

Niet de eigenaar van het contract

• 20 januari 2017
  • 1 reactie
  • 448 Bekeken

Ik krijg bij wijzigen contract de volgende melding: Abonnement wijzigen
Je kunt zelf je abonnement niet wijzigen via My T-Mobile. Vraag de eigenaar of (telecom)beheerder van het bedrijf waarvoor je werkt, om dit voor je te doen. Wat vreemd is dat ik een 1mans bedrijf ben en dus de eigenaar. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik wel contractmutaties kan doorvoeren?
icon

Beste antwoord door Amy 21 januari 2017, 11:28

Hey Leon,

Ik help je hier graag verder mee! Ik zie dat je nog geen beheerder bent van het account. Dit kun je zelf instellen via My T-Mobile. Ik heb dit direct al voor je aangepast en het nu mogelijk om je abonnement aan te passen. :)

Hopelijk heb ik je zo naar verwachting geholpen. Laat je weten of het allemaal gelukt is? Mocht je nog ergens tegenaan lopen dan hoor ik het graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hey Leon,

Ik help je hier graag verder mee! Ik zie dat je nog geen beheerder bent van het account. Dit kun je zelf instellen via My T-Mobile. Ik heb dit direct al voor je aangepast en het nu mogelijk om je abonnement aan te passen. :)

Hopelijk heb ik je zo naar verwachting geholpen. Laat je weten of het allemaal gelukt is? Mocht je nog ergens tegenaan lopen dan hoor ik het graag!

Reageer