Beantwoord

Niet tevreden met telefoon, nog ruilen?

• 15 december 2016
  • 2 reacties
  • 1905 Bekeken

Misschien hele gekke vraag maar ik heb een abonnement met toestel afgesloten en die is al een tijdje ingegaan. Nu heb ik toch spijt van mijn telefoon keus.. ik heb een contract afgesloten voor 24 maanden is het mogelijk je telefoon om te ruilen of moet je die 2 jaar eerst uitzitten?
icon

Beste antwoord door Skyrider 16 december 2016, 10:32

Goedemorgen Luckyxkuss.

Wanneer je een toestel op afstand koopt (Bijv, laat thuis bezorgen) heb je recht op een 14 dagen bedenktijd. Dit geldt niet als je een toestel aanschaft via een T-Mobile Shop. Je gaf al aan dat het een tijdje geleden is, dus ik ga er van uit dat het buiten deze 14 dagen zijn.

Ik moet je dan wel helaas medeleden dat het dan niet mogelijk is om een andere/nieuwe telefoon uit te zoeken. Mits je natuurlijk zelf een toestel aanschaft uit eigen kosten. Je kunt ook (als je huidige contractperiode al 3 maanden of langer loopt) gebruik maken van Early Renewal maar dat is niet aan te raden in jouw situatie. Omdat Early Renewal direct in gaat (als nieuwe contractperiode van 12 of 24 maanden) ná afloop van je huidige contractperiode.

Als ik mag vragen. Wat bevalt er niet aan je toestel?

Vriendelijke groeten,
Skyrider
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Goedemorgen Luckyxkuss.

Wanneer je een toestel op afstand koopt (Bijv, laat thuis bezorgen) heb je recht op een 14 dagen bedenktijd. Dit geldt niet als je een toestel aanschaft via een T-Mobile Shop. Je gaf al aan dat het een tijdje geleden is, dus ik ga er van uit dat het buiten deze 14 dagen zijn.

Ik moet je dan wel helaas medeleden dat het dan niet mogelijk is om een andere/nieuwe telefoon uit te zoeken. Mits je natuurlijk zelf een toestel aanschaft uit eigen kosten. Je kunt ook (als je huidige contractperiode al 3 maanden of langer loopt) gebruik maken van Early Renewal maar dat is niet aan te raden in jouw situatie. Omdat Early Renewal direct in gaat (als nieuwe contractperiode van 12 of 24 maanden) ná afloop van je huidige contractperiode.

Als ik mag vragen. Wat bevalt er niet aan je toestel?

Vriendelijke groeten,
Skyrider
@skyrider thanks voor je antwoord. Ik heb heel erg zitten twijfelen tussen de 7 en 7plus en heb uiteindelijk voor de 7 gekozen ik wilde de plus voornamelijk voor de grootte maar juist vanwege de grootte toch besloten het niet te doen... nu heb ik toch spijt dat ik de plus niet heb gedaan.

Reageer