Beantwoord

ongevraagd sms dienst afgesloten?

• 30 oktober 2017
  • 3 reacties
  • 197 Bekeken

Het lijkt er op dat ik slachtoffer geworden van een vreemd voorval met frauduleuze abbonementen.
Ik heb Tmobile 4 g voor thuis en zie tot mijn verbazing bij toeval dat er ineens 2 abonementen zijn afgesloten.
Dit kan helemaal niet. ik zie het gelukkig bij toeval omdat ik de weekendbundel weer wilde activeren.
Ik heb me nooit ergens voor aangemeld, ik weet niet eens mijn t-mobile 06 nummer.
Volgens mij is het niet eens een normale 06 nummer.

Ik zal het dan ook niet accepteren dat mij ongevraagd geld wordt afgeschreven van mijn rekening.

Ik heb me nooit aangemeld, dat kan ook niet want het is immers geen normale 06 nummer. Ik ga me dus ook niet af melden.
Ik vertouw die zooi absoluut niet en straks flikken ze me nog meer.

Maar hoe los ik dit op, en ook voor de toekomst.
Het is toch niet normaal dat ik iets op moet lossen waar ik niet om heb gevraagd.
T-mobile leg me eens uit hoe dit kan op een 4g voor thuis nummer.?
icon

Beste antwoord door Kaassausje 31 oktober 2017, 11:01

Zoals Hidden.nld aangeeft is het niet de bedoeling dat je je vraag in meerdere topics stelt. Dit topic gaat dan ook op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hallo arnoldscustoms,

Je stelt je vraag in 2 topics. dit is niet toegestaan.
Je vraag zal worden beantwoord in het andere topic.
Dat snap ik , maar ik ben dan ook zeer gefrustreerd dat dit uberhaupt kan gebeuren.
Hiermee vertouw ik de hele dienst niet meer.

en nogmaals leg me eens uit hie dit kan met een 4g voor thuis nummer.
Maar aangezien je nog redelijk nieuw bent denk ik niet dat jij me daar antwoord op kunt geven.

Ik hoop dus dat iemand anders hier nog even op in haakt.
Zoals Hidden.nld aangeeft is het niet de bedoeling dat je je vraag in meerdere topics stelt. Dit topic gaat dan ook op slot.