Beantwoord

Opvragen oude contracten

• 12 augustus 2019
  • 7 reacties
  • 2180 Bekeken

Hallo, ik zou graag mijn oude contracten willen opvragen. Hoe doe ik dat? Contract dat van 4 juli 2013 en het contract wat daar op volgt. Mijn huidig contract heb ik in Mijn T-Mobile staan.
Mvg Simone
icon

Beste antwoord door Jaimy 13 augustus 2019, 11:13

Hoi Simone,

Ik zie dat je gister ook al contact hebt gehad met mijn collega. Is het gelukt?
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Simone,

Ik zie dat je gister ook al contact hebt gehad met mijn collega. Is het gelukt?
Hallo, ik zou graag al mijn contracten willen opvragen die ik heb afgesloten bij tmobile.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Angelique,

Zou je kunnen aangeven op welke data en waar (online, T-Shop, telefonisch) deze contracten zijn afgesloten? Dan kunnen we kijken of we dit voor je kunnen achterhalen.

Het is ook handig om te weten waar je ze voor wilt gebruiken, want als we ze dan niet meer hebben, dan kunnen we meedenken over een alternatieve oplossing!
gewoon al mijn contracten die ik bij tmobile heb afgesloten.ben al even bij tmobile .. dus denk vanaf 2012? Heb ze nodig ,wil het 1 en ander laten uitzoeken. Paar heb ik er afgesloten in Tiel bij tmobile maar ook een paar in Geldermalsen bij telecombinatie .
Reputatie 7
Badge +20
@Angelique71

Zou je mij via een privébericht het telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN kunnen sturen? Je bent namelijk niet geregistreerd met My T-Mobile account, dus ik kan op dit moment helemaal niets controleren.
En hoe is dit mogelijk? Ik kan nergens de optie privebericht vinden? Heb in mobielzaak gevraagd en hun wisten het ook niet! Bij priveberichten staat dat je niets kunt verzenden. Heb het gisteren. Al wel via messenger alle gegevens gestuurd
Heb al via messenger mijn antwoorden gekregen. Dus heb dit niet meer nodig! Bedankt voor de moeite.

Reageer