Beantwoord

Opwaarderen en bundel?

  • 8 mei 2017
  • 1 reactie
  • 376 Bekeken

Waarom als ik opwaardeer en ik activeer mijn bundel kan ik em niet activereb. Maar als ik nu kijk is er geld van mn beltegoed af terwijl ik niet eens hebb gebeld en daarbij kan ik mn internet bundel niet activeren heb het 2 keer gegeprobeerd! Vervolgens wel geld van mn beltgoed opeten. Heb nu weer ipgewaardereed wil ik weer activeren lukt het weer niet. Straks gaan juie weer zomaar mijn geld jatten. Like wtf ik kies niet zomaar voor prepaid! Zodat ik zelf alles onder controle heb en nu belazeren jullie me zo?
icon

Beste antwoord door David 9 mei 2017, 11:11

Hoi Shivanie27,

Geen zorgen, niemand belazert je en we willen dit graag voor je oplossen!

Zou je kunnen aangeven wanneer je hebt geprobeerd een bundel te activeren? In ons systeem zie ik namelijk alleen terug dat er op 26 april een internetbundel is geactiveerd en deze is nog niet volledig verbruikt. Als je naar My T-Mobile gaat, zie je dat je hier nog 193 MB van over hebt. Je hebt hier gister ook een SMS over ontvangen, dat je 80% van de bundel hebt verbruikt.

Wat ik wel in ons systeem zie is dat er eergisteren een bedrag van €5,- is afgeschreven. Deze kosten zijn niet gekoppeld aan een bundel of verbruik, maar het is nog niet direct voor mij helder waar deze kosten wel voor in rekening zijn gebracht. Ik heb dit dan ook direct doorgezet naar de afdeling die over PrePaid gaat, hopelijk hebben zij de oplossing!

Overigens durf ik wel een klein gokje te wagen welke kosten het zijn en dan denk ik aan een mobiele betaling. Dit kan een app of abonnement zijn waar kosten voor in rekening worden gebracht? Klinkt dit bekend of niet? Kun je anders op http://www.payinfo.nl/ kijken of je misschien ergens voor bent aangemeld, qua diensten?

Ik zie trouwens dat je nog niet geregistreerd bent via My T-Mobile. Als je dit doet, dan ontvang je gratis €5,- beltegoed, altijd goed meegenomen toch? ;)

Zodra wij iets horen over deze vraag, dan hoor je het gelijk en houd ons op de hoogte of jij er zelf al achter bent!

PS: Ik begrijp dat mijn collega je net ook de kosten heeft gecrediteerd. Het onderzoek staat alsnog, want als het een abonnement op een dienst is, dan zou het kunnen dat er vaker kosten in rekening worden gebracht en dat willen we liever voorkomen!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Shivanie27,

Geen zorgen, niemand belazert je en we willen dit graag voor je oplossen!

Zou je kunnen aangeven wanneer je hebt geprobeerd een bundel te activeren? In ons systeem zie ik namelijk alleen terug dat er op 26 april een internetbundel is geactiveerd en deze is nog niet volledig verbruikt. Als je naar My T-Mobile gaat, zie je dat je hier nog 193 MB van over hebt. Je hebt hier gister ook een SMS over ontvangen, dat je 80% van de bundel hebt verbruikt.

Wat ik wel in ons systeem zie is dat er eergisteren een bedrag van €5,- is afgeschreven. Deze kosten zijn niet gekoppeld aan een bundel of verbruik, maar het is nog niet direct voor mij helder waar deze kosten wel voor in rekening zijn gebracht. Ik heb dit dan ook direct doorgezet naar de afdeling die over PrePaid gaat, hopelijk hebben zij de oplossing!

Overigens durf ik wel een klein gokje te wagen welke kosten het zijn en dan denk ik aan een mobiele betaling. Dit kan een app of abonnement zijn waar kosten voor in rekening worden gebracht? Klinkt dit bekend of niet? Kun je anders op http://www.payinfo.nl/ kijken of je misschien ergens voor bent aangemeld, qua diensten?

Ik zie trouwens dat je nog niet geregistreerd bent via My T-Mobile. Als je dit doet, dan ontvang je gratis €5,- beltegoed, altijd goed meegenomen toch? ;)

Zodra wij iets horen over deze vraag, dan hoor je het gelijk en houd ons op de hoogte of jij er zelf al achter bent!

PS: Ik begrijp dat mijn collega je net ook de kosten heeft gecrediteerd. Het onderzoek staat alsnog, want als het een abonnement op een dienst is, dan zou het kunnen dat er vaker kosten in rekening worden gebracht en dat willen we liever voorkomen!

Reageer