Beantwoord

Problemen met Netwerk/bereik?

• 22 mei 2019
  • 1 reactie
  • 548 Bekeken

Ik heb problemen met mijn Samsung Galaxy S8 op dit moment. Ik heb vaak het probleem dat wanneer ik buiten ben, ik geen internet kan ontvangen, of dat mijn telefoon er gewoon niks mee doet. Bovenin is te zien dat er een H+ of 4G staat, maar er wordt geen internet doorgepushed waardoor ik vrij weinig kan doen. Wanneer dit zo is kan ik ook niet gebeld worden/bellen op dat moment. En dit is nu bijna 80% van de tijd dat ik buiten ben. Ik ben gisteren naar de Tmobile winkel geweest, en zij gaven mij een nieuwe simkaart. Nou deze is geïnstalleerd, probleem is er helaas nog steeds. APN heb ik nagekeken, netwerk reset uitgevoerd, mobiele gegevens op elk detail na gekeken (ik zit zelf in de ICT dus ik weet mijn weg wel te vinden), Software updates ook uitgevoerd, zit op de laatste versie van Android op dit moment. Mobieltje is ongeveer een halfjaar oud nu, dus ik ga er niet van uit dat het probleem daarin zit, maar ik sluit natuurlijk niks uit. Heeft iemand nog een advies? Want het is best wel hinderlijk aan het worden.

Ik heb overigens een prepaid Bundel aanstaan elke maand, dus een probleem met te weinig data is ook niet van toepassing.
icon

Beste antwoord door Pilovali 25 mei 2019, 17:32

Zou je eens kunnen proberen om je simkaart in een andere toestel te stoppen? Daarmee kunnen we uitsluiten als het aan het toestel of sim/netwerk ligt.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Zou je eens kunnen proberen om je simkaart in een andere toestel te stoppen? Daarmee kunnen we uitsluiten als het aan het toestel of sim/netwerk ligt.

Reageer