Beantwoord

Slechte voorlichting en significant meer verbruik op wifi dan de som van datamanagers

• 22 oktober 2016
  • 3 reacties
  • 410 Bekeken

Na gesprek met klantenservice niet geholpen en verwezen naar 4G thuis. Dit biedt geen extra informatie voor mijn vragen en geen contactgegevens. 2 punten nu die dus overblijven:
ik heb nog steeds het probleem dat de som van de drie apparaten gemeten met geadviseerde datamanager vele malen lager is dan de Gb waarmee de bundel afneemt. 1 tot 5G op een dag. Wat gaat hier fout. Mifi van Huawei niet goed? Ondertussen moet ik veel te dure Gb bijkopen omdat mij bundel letterlijk leegloopt.
Daarnaast zie ik op de t-mobile site nu dus veel meer opties voor de vraag die ik in de winkel heb voorgelegd. Ik heb thuis geen internet wat zijn de opties. Hier is niet gesproken over 4G voor thuis en was de mifi de enige optie. Ik heb het idee dat ik hier niet goed ben geïnformeerd.
icon

Beste antwoord door Amy 24 oktober 2016, 16:06

Hey Schieven,

Ik zie inderdaad dat je contact hebt gehad met de klantenservice over je datagebruik. Wegens de privacywetgeving kunnen we niet inzien waar jouw data precies aan op gaat. In dit forumtopic vind je hier meer informatie over.

Kun je aangeven welke vraag je in de winkel hebt gesteld? Ging dat over het internet voor op je thuislocatie? In dat geval zou je inderdaad gebruik kunnen maken van 4G voor Thuis. Dit is een nieuwe dienst en is pas sinds vorige week beschikbaar gemaakt. meer informatie hierover vind je in dit forumtopic. Zou je dat eens door willen nemen en in dat topic een reactie willen plaatsen als je er nog vragen over hebt?

Ik ben benieuwd naar je reactie! We helpen je hier graag verder als je nog vragen hebt. 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Schieven,

Ik zie inderdaad dat je contact hebt gehad met de klantenservice over je datagebruik. Wegens de privacywetgeving kunnen we niet inzien waar jouw data precies aan op gaat. In dit forumtopic vind je hier meer informatie over.

Kun je aangeven welke vraag je in de winkel hebt gesteld? Ging dat over het internet voor op je thuislocatie? In dat geval zou je inderdaad gebruik kunnen maken van 4G voor Thuis. Dit is een nieuwe dienst en is pas sinds vorige week beschikbaar gemaakt. meer informatie hierover vind je in dit forumtopic. Zou je dat eens door willen nemen en in dat topic een reactie willen plaatsen als je er nog vragen over hebt?

Ik ben benieuwd naar je reactie! We helpen je hier graag verder als je nog vragen hebt. 🙂
Indien 4G voor thuis vorige week pas is gelanceerd verklaard het dat waarom ik er destijds in de winkel niets over heb gehoord. Ik ben in juli in de winkel geweest en toen was de mifi dus nog de enige oplossing. Dan begrijp ik overigens niet waarom de gene die ik gesproken mij doorverwijst naar 4G voor thuis, aangezien ik een heel ander product heb. Is het mogelijk / raadzaam om over te stappen van het abonnement dat ik nu heb naar 4G voor thuis?

Tav dataverbruik kan ik deels een lek verklaren. Met een nieuwe iOS versie is icloud aan komen te staan. Vervolgens zijn foto's van mijn telefoon geupload. De datalogger bevestigd dat niet helemaal gezien het verbruik, maar alle foto's staan wel opeens in de cloud. Hier moet dus wat gebeurd zijn. Ik houd het de komende tijd in de gaten en als ik alsnog vreemd gedrag zie meld ik dit.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Schieven,

Dankjewel voor je reactie. Goed om te lezen dat je erachter bent waar je MB's aan zijn verbruikt. Het is inderdaad handig om dit zelf in de gaten te houden.

Wat betreft 4G voor thuis; hier kun jij zeker gebruik van maken. Je kan zelf een bundel naar keuze bestellen via deze pagina. 4G voor thuis is maandelijks opzegbaar dus je kan het ook even uittesten. Op deze pagina kun je de bundel bestellen.

Laat je mij weten of je nog vragen hebt?

Reageer