Beantwoord

Telefoon toevoegen

Ik heb op dit moment een Sim-only abonnement. Ik vroeg me af of het mogelijk is om een telefoon bij m’n abonnement toe te voegen of moet ik hiervoor wachten totdat mijn huidige abonnement is afgelopen?
icon

Beste antwoord door Hajar 31 juli 2018, 10:28

Hi Dustin,

Dat kan zeer zeker! Heb je al een toestel op het oog? Je kan namelijk gebruik maken van toestel flexibiliteit. Als je een Sim Only abonnement hebt, krijg je de mogelijkheid om vervroegd een nieuw T-Mobile abonnement mét toestel af te sluiten. Op deze pagina kun je de voorwaarden ervan vinden. Als je wilt kan ik een belafspraak inplannen met onze verkoopafdeling.

Ik hoor graag of je daar interesse in hebt en welk tijdstip. Je kan natuurlijk ook via My T-Mobile voor een toestel kiezen dus kijk maar wat jij fijner vindt. 🙂

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hi Dustin,

Dat kan zeer zeker! Heb je al een toestel op het oog? Je kan namelijk gebruik maken van toestel flexibiliteit. Als je een Sim Only abonnement hebt, krijg je de mogelijkheid om vervroegd een nieuw T-Mobile abonnement mét toestel af te sluiten. Op deze pagina kun je de voorwaarden ervan vinden. Als je wilt kan ik een belafspraak inplannen met onze verkoopafdeling.

Ik hoor graag of je daar interesse in hebt en welk tijdstip. Je kan natuurlijk ook via My T-Mobile voor een toestel kiezen dus kijk maar wat jij fijner vindt. 🙂
Hallo Hajar,

Dit houdt dus in dat ik de telefoon pas krijg nadat mijn huidige abonnement is verlopen? Of krijg ik het meteen als ik mijn abonnement aanpas? Ik las ook iets over alles van dit huidige abonnement te moeten afbetalen. Klopt dit?
Hoi Dustinj.

Volgens mij krijg je het toestel wanneer je contract is omgezet. Je huidige Sim Only wordt 'gewoon vernietigd' als je gebruik maakt van toestel flexibiliteit, je gaat dan meteen een nieuw contract met toestel aan. Er is wel een wettelijke bedenktijd van 14 dagen (online en telefonisch) volgens de voorwaarden.
Reputatie 6
Badge +16
Even ter bevestiging: het klopt wat @Kaassausje zegt!

De Sim Only contractperiode van 12 of 24 maanden wordt bij een overstap naar abonnement mét toestel vernietigd en het nieuwe contract gaat direct in. We rekenen geen opzegtermijn en geen afkoopsom.

Oké, thanks!
Ik wilde net een iphone 8 bestellen, maar er werd mij gevraagd wat er bij mij thuis hoeveel er netto wordt verdiend qua inkomsten. En hoeveel ik betaal qua vaste lasten. Ik vroeg mij af waarom ik dit moet invullen en of dit verplicht is om aan te geven, want dit is namelijk wel iets privé.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Dustin,

Ik snap je punt inderdaad, maar dit is wettelijk verplicht. Sinds 1 mei 2017 zijn wij verplicht (net als alle andere telecomproviders) om deze toetsing te doen, om te kijken of je een toestel op afbetaling mag/kunt nemen.

Je vindt op deze pagina alle informatie over toestelkrediet. Hier staat veel achtergrondinformatie in over deze toetsing en waarom dit precies gebeurt. Misschien is het een open deur intrappen, maar we gaan uiterst zorgvuldig om met alle gegevens die jij ons verstrekt.

Als je hier nog vragen over hebt, let us know!

Reageer