Teleurstelling

• 17 november 2019
  • 2 reacties
  • 587 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Goedendag,

ik heb een ongeveer anderhalf maand geleden een nieuwe zakelijke abonnement afgesloten met de nieuwe iPhone pro. ( zonder nummerbehoud )

Ik heb mijn telefoon afgehaald in een tmobile shop, nieuwe simkaart erin, ik had alleen 3G ik kon wel bellen en gebeld worden maar had geen mobiel data. Dat moest binnen aantal dagen wel in orde komen heb ik mee gekregen. Om het lange verhaal kort te houden, ben terug gegaan nieuwe Sim gekregen en toen werkte het ook niet. Inmiddels zijn we nu anderhalf maand verder en de medewerkers kunnen verder niks betekenen. 

ik heb nu anderhalf maand geen mobiel internet, ben nieuwe zakelijke klant en dit is echt een teleurstelling.

Heb meerdere malen telefonisch contact opgenomen, ben meerdere keren naar te tmobile shop gegaan, maar helaas ben ik nog niet verder geholpen en word er naar mijn mening ook niet voor oplossing gezocht. 

Ben erg teleurgesteld als een nieuwe zakelijke klant. Omdat ik ook geen mobiel internet heb loop ik Achter met mijn onderneming.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @mano84,

Dat is inderdaad geen goede start van je abonnement, sorry daarvoor! Zou je mij via een privébericht het telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN kunnen sturen? Dan kan ik in ieder geval in ons systeem met je meekijken naar de aansluiting en hoe we kunnen zorgen dat je zo spoedig mogelijk internet hebt!

Daarnaast ben ik ook benieuwd wat het resultaat van een kruistest is. Je plaatst dan jouw simkaart in een andere telefoon en andersom. Op die manier weten we zeker dat het niet aan een defecte simkaart ligt (dat gebeurt ook soms nog, ondanks dat deze nieuw is) en kunnen we bedenken wat de volgende stappen zijn! 

Ik heb het verstuurd

Reageer