Beantwoord

televisie + internet over 4G ?

• 8 mei 2019
  • 4 reacties
  • 840 Bekeken

Hoi,

Ik heb al jaren een T-Mobile unlimited account en nu vraag ik me af of het mogelijk is daar TV + 4G voor thuis bij te nemen.

Ik zie die optie namelijk niet en dat 4G voor thuis heeft een hele eigen sectie. Ik heb dus geen interesse in traag ADSL maar wel in de 4G voor thuis met router + TV.

Graag uitleg.

Bedankt alvast!
icon

Beste antwoord door tmoesel 8 mei 2019, 19:13

TV van T-Mobile Thuis gaat over een apart kanaal (niet internet) en 4G voor Thuis is alleen internet en ook maar 100GB bundel. Verder is de snelheid van 4GvT is gelimiteerd tot 25Mbps.
De vraag wordt wel vaker gesteld, maar T-Mobile biedt dit bewust niet aan.

Hoe snel is DSL dan op jouw adres?
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +11
TV van T-Mobile Thuis gaat over een apart kanaal (niet internet) en 4G voor Thuis is alleen internet en ook maar 100GB bundel. Verder is de snelheid van 4GvT is gelimiteerd tot 25Mbps.
De vraag wordt wel vaker gesteld, maar T-Mobile biedt dit bewust niet aan.

Hoe snel is DSL dan op jouw adres?
Ah ok, jammer. Ik vind 30 Mbit gewoon niet meer van deze tijd dus zit helaas vast aan dat achterlijke Ziggo die wederom hun prijzen verhogen. Hier in de binnenstad en omgeving van Amsterdam ook geen Fiber helaas. Ook niet van deze tijd.
Reputatie 6
Badge +11
Ik zou zeggen wees blij dat je in ieder geval de keus hebt uit een telefoonlijn en een coaxkabel, ik heb geen van beide (en ook geen fiber). TV gaat via Digitenne en internet via 4GvThuis.
Ja ok maar ik ga er dan maar even vanuit dat je ergens in de middle of nowhere woont. Misschien is internet via een schotel iets voor jou. Dat gaat best rap tegenwoordig.

Reageer