Beantwoord

Testen 4G voor Thuis Unlimited

• is een Master Poster
  • 15 reacties
Hallo
Ik heb nu het oude 4G voor Thuis met nachtbundel en 100 Gb pm.
Is er een mogelijkheid om het nieuwe 4G voor Thuis unlimited tijdelijk uit te proberen om daarna als het niet bevalt weer terug te gaan op het oude 4G voor Thuis zonder al te veel gedoe ?
Het gaat me dan vooral om het testen van de snelheid die ik dan kan halen.
icon

Beste antwoord door David 22 mei 2018, 10:15

Hoi Wibisa,

Je hebt inderdaad altijd een wettelijke bedenktijd van 14 dagen, zoals JukeboxBill ook terecht heeft aangegeven hierboven. Je kunt dus gedurende die periode Unlimited 4G voor Thuis testen. 🙂 De snelheid staat inderdaad vast op 25 Mbps, dus in principe verandert daar niet zoveel aan, als je die snelheid nu ook gemiddeld genomen haalt. Even testen is echter altijd verstandig natuurlijk!

Laat je weten hoe het testen is verlopen? Als je nog vragen hebt, dan weet je ons te vinden! 🙂

Bekijk origineel

3 reacties

Je kan het uitproberen en binnen 2 weken weer teruggaan. Moet ergens op dit forum te vinden zijn.
Waarschijnlijk hier:
https://forum.t-mobile.nl/4g-voor-thuis-algemeen-477/nieuws-4g-voor-thuis-wordt-unlimited-4g-voor-thuis-296937/index1.html

Maar waarom zou je naar 4GvT unlimited willen overstappen?
Unlimited is niet echt onbeperkt, zie alle commentaar op dit forum. En de snelheid is bij "unlimited" begrenst tot 25 Mbps.
Dus als je nu meer dan 25 Mbps hebt, ga je snelheid verliezen. En als je nu minder hebt, dan blijft dat zo, want de verbinding blijft hetzelfde.
Hier op de camping haal ik 25 Mbps gemiddeld, ik zie trouwens nergens dat ik het uit kan proberen.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Wibisa,

Je hebt inderdaad altijd een wettelijke bedenktijd van 14 dagen, zoals JukeboxBill ook terecht heeft aangegeven hierboven. Je kunt dus gedurende die periode Unlimited 4G voor Thuis testen. 🙂 De snelheid staat inderdaad vast op 25 Mbps, dus in principe verandert daar niet zoveel aan, als je die snelheid nu ook gemiddeld genomen haalt. Even testen is echter altijd verstandig natuurlijk!

Laat je weten hoe het testen is verlopen? Als je nog vragen hebt, dan weet je ons te vinden! 🙂

Reageer