Beantwoord

Testen Unlimited 4G voor Thuis

• 10 maart 2018
  • 4 reacties
  • 2976 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
Ik heb belangstelling voor een Unlimited 4G voor Thuis abonnement (SIM only) voor 1 of 2 jaar.

Maar omdat ik er niet helemaal zeker van ben of met name de snelheden (25 Mbs up en down) op mijn adres gehaald kunnen worden, wil ik weten of ik het abonnement binnen 1 maand na aanvang kan opzeggen, zonder extra kosten. Ik kan op de T-Mobile website nergens een duidelijk en eenduidig antwoord vinden.

Weet iemand waar ik dit kan nalezen? Dus: wat gebeurt er, als ik binnen 1 maand na aanvang een Unlimited 4G voor Thuis abonnement opzeg?
icon

Beste antwoord door Jaimy 14 maart 2018, 09:17

Hoi Ahamro,

Oh jee, deze is er helemaal tussendoor geglipt! Het is zeker niet onze bedoeling om jouw vraag gewoon open te laten staan. Goed dat je nog even aan de bel trekt, hoor!

Om terug te komen op jouw vraag: leuk dat je 4G voor Thuis wilt proberen! Je kunt inderdaad gebruikmaken van Test ons nu. Je kunt het contract dan binnen de eerste maand opzeggen en dan zit je nergens aan vast. Je betaalt alleen de abonnementskosten voor het gedeelte van de eerste maand dat je gebruik hebt gemaakt van 4G voor Thuis. Als je bijvoorbeeld halverwege de maand opzegt, dan betaal je ook maar 50% van de abonnementskosten. Onderaan op deze informatiepagina, kun je nog meer antwoorden op veelgestelde vragen vinden!

Ik hoop dat dit antwoord geeft op al jouw vragen! Heb je er meer, stel ze dan gerust. Laat je ook weten hoe 4G voor Thuis bevalt zodra je het in huis hebt? Ik ben benieuwd!
Bekijk origineel

4 reacties

Doodse stilte na een oersimpele vraag. Toch al honderden keren gelezen, maar niemand die het weet.
Dan maar eens naar de lokale T-Mobile winkel gegaan. Jammer maar helaas: gesloten tot 22 maart.
En veel zin om in de veelgeroemde wachtrijen aan de telefoon te gaan hangen heb ik nog niet.

Dus vandaar nog en poging hier om te zien of een T-Mobile medewerker het antwoord weet.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Ahamro,

Oh jee, deze is er helemaal tussendoor geglipt! Het is zeker niet onze bedoeling om jouw vraag gewoon open te laten staan. Goed dat je nog even aan de bel trekt, hoor!

Om terug te komen op jouw vraag: leuk dat je 4G voor Thuis wilt proberen! Je kunt inderdaad gebruikmaken van Test ons nu. Je kunt het contract dan binnen de eerste maand opzeggen en dan zit je nergens aan vast. Je betaalt alleen de abonnementskosten voor het gedeelte van de eerste maand dat je gebruik hebt gemaakt van 4G voor Thuis. Als je bijvoorbeeld halverwege de maand opzegt, dan betaal je ook maar 50% van de abonnementskosten. Onderaan op deze informatiepagina, kun je nog meer antwoorden op veelgestelde vragen vinden!

Ik hoop dat dit antwoord geeft op al jouw vragen! Heb je er meer, stel ze dan gerust. Laat je ook weten hoe 4G voor Thuis bevalt zodra je het in huis hebt? Ik ben benieuwd!
Bedankt voor uw antwoord.
Maar zoals ik al schreef heb ik de hele T-Mobile website afgezocht en het antwoord niet gevonden.
Uw verwijzing naar "Test ons nu" brengt me naar een pagina, waarop ik kan kiezen tussen 3 abonnementen: "Go met toestel", "Go Sim Only" en "Basis Sim only".
Helemaal niets over "Unlimited 4G voor thuis" dus.

Dus ik wil nu de vraag iets anders formuleren:

Gelden de regels voor "Opzeggen in de eerste maand" ook voor "Unlimited 4G voor thuis"?

Vr.gr.
Reputatie 3
Badge +11
Hey Ahamro,

Sorry voor de onduidelijkheid! De verwijzing naar de Test ons nu pagina geldt voor alle abonnementen. Nieuwe klanten kunnen ons netwerk een maand lang testen, ongeacht het abonnement. De eerste maand zit je dus nergens aan vast! Ben je toch niet overtuigd? Dan kun je het contract binnen een maand weer opzeggen.

Mocht je verder nog vragen hebben, schroom dan niet, we helpen je graag! 😃

Reageer