Beantwoord

Tmobile zakelijk internet bundel

• 3 januari 2019
  • 5 reacties
  • 6066 Bekeken

Hoi,

Ik zou graag willen weten hoeveel gb je maandelijks in Nederland kan verbruiken met de tmobile zakelijk internet bundel 'onbeperkt in nederland' voor de 30 euro in de maand.
icon

Beste antwoord door Jaimy 4 januari 2019, 14:07

Hoi Aborra,

Bedoel je het Unlimited @Work abonnement? In dat geval maak je gebruik van 20GB in Nederland. Je kunt het beste even op deze pagina kijken voor al het aanbod. 😃 Mocht je er dan vragen over hebben, dan staan we natuurlijk altijd voor je klaar om die te beantwoorden!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Aborra,

Bedoel je het Unlimited @Work abonnement? In dat geval maak je gebruik van 20GB in Nederland. Je kunt het beste even op deze pagina kijken voor al het aanbod. 😃 Mocht je er dan vragen over hebben, dan staan we natuurlijk altijd voor je klaar om die te beantwoorden!
Hi Jaimy,

Ik bedoel tablet@work
https://www.t-mobile.nl/zakelijk/abonnementen/mobiel-internet
en daar staat de optie onbeperkt internet in nederland voor 30 euro in de maand +10 gb in eu/vs op basis van een jaar contract,29 euro voor contract van 2 jaar.

Mijn vraag is dus hoe onbeperkt is het maandelijks internet gebruik in gb voor in nederland gezien er niets bij staat vermeld
Reputatie 7
Badge +20
Hi Aborra,

Met Unlimited star je in NL iedere dag met 5GB data tegoed. Daarna kan je onbeperkt gratis 1 GB-aanvullers nemen. Als je geen 1 GB-aanvuller acitveert, dan wordt automatisch de internetsnelheid verlaagd.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt!
Bedankt ..ik ben inmiddels overgeschakeld en ben supertevreden over de snelheid ik zit nu gemiddeld aan 30mbps terwijl ik bij 4 g voor thuis maar gemiddeld aan 12 mbps zat..en dat voor dezelfde prijs
Reputatie 7
Badge +20
Hi Aborra,

Wat fijn om te horen dat je nu heel tevreden bent! Ik wens je veel plezier met je abonnement.

Reageer