Beantwoord

Toestel en abonnement afkopen

• 20 november 2016
  • 5 reacties
  • 914 Bekeken

Is het mogelijk om een abonnement eerder af te kopen!
icon

Beste antwoord door Hajar 21 november 2016, 16:11

Hi B.Ouders-Foss,

Het is zeker mogelijk om je abonnement af te kopen. Mag ik vragen waarom jij hier interesse in hebt? Kan ik je misschien ergens bij helpen?

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je nieuwe abonnement in juni van start is gegaan en hij loopt nog tot 23-06-2018. Als je jouw abonnement wilt afkopen dan dien je de resterende maandkosten en toestelkosten in één keer af te betalen. Als je hier interesse in hebt dan hoor ik het graag zodat ik het in orde kan maken voor je. 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi B.Ouders-Foss,

Het is zeker mogelijk om je abonnement af te kopen. Mag ik vragen waarom jij hier interesse in hebt? Kan ik je misschien ergens bij helpen?

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je nieuwe abonnement in juni van start is gegaan en hij loopt nog tot 23-06-2018. Als je jouw abonnement wilt afkopen dan dien je de resterende maandkosten en toestelkosten in één keer af te betalen. Als je hier interesse in hebt dan hoor ik het graag zodat ik het in orde kan maken voor je. 🙂
Eenzelfde vraag maar dan alleen de toestelbundel. Is dat ook mogelijk om alleen die bundel af te kopen?
Reputatie 7
Badge +20
Hey John,

Welkom op ons forum!

Om gelijk met de deur in huis te vallen: Nee, dit is niet mogelijk. Het maandelijks afbetalen van je toestel zit inbegrepen bij jouw abonnement. Dit is dan ook niet los te koppelen van elkaar. Is er een specifieke reden dat je dit wilt weten? Misschien kunnen we met je brainstormen over een alternatieve oplossing.

Trouwens nog iets heel anders, ik zie dat je nog niet bent aangemeld bij T-Mobile Samen. Hierbij kun je tot 6 T-Mobileklanten toevoegen aan een groep en dan bel je onderling gratis! Als je daarnaast nog iemand met een abonnement toevoegt, kun je ook nog maandelijks een cadeau kiezen, zoals €2,50 factuurkorting!

Laat je het weten als wij nog iets voor je kunnen betekenen? We helpen je graag verder met al je vragen!
Hoi David,

De reden is dat ik een nieuwe baan heb en ik daar een telefoon van de zaak krijg. Om mijn maandlasten te verlagen zou ik het telefoon deel graag af willen kopen. Ik snap dat het om het even is in totale kosten maar je kunt er maar vast vanaf zijn 😉.

Het abonnement past mij verder prima. En samen heb ik inderdaad niet aan staan. Bellen privé is ook vrijwel 0 minuten per maand dus heeft voor mij weinig voordelen.

Mocht je opties zien dan lees ik die graag.

Groeten,

John
Reputatie 7
Badge +20
Hey John,

Een heel logische reden en telefoon van de zaak is altijd leuk natuurlijk! 😉 Ik heb geen alternatieven hiervoor, dus het zal toch op een maandelijkse afbetaling aankomen uiteindelijk.

Jammer, een extra factuurkorting of 500 MB is toch altijd mooi meegenomen? Maar, uiteindelijk beslis je natuurlijk zelf!

Als je nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!

Reageer