Vraag

Unlimited GO abbo omzetten naar 4G voor thuis

Reputatie 2
Hai,

Ik heb een lopend 1 jaar abbo unlimited GO, deze zou ik graag omzetten naar 4G voor Thuis aangezien ik eigenlijk enkel data op dit abbo gebruik.

Het omzetten van het 06 nummer naar een 097 nummer is dan ook geen enkel probleem.

Ik hoor graag wat de mogelijkheden zijn. Eventueel met verlenging naar een 2 jarig 4G voor thuis abbo ipv het 1 jarige abbo die ik nu heb.

2 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Je bent min of meer hetzelfde maandbedrag kwijt dus wat dat betreft zou het van TMO uit gezien wel moeten kunnen, al kan het een soort van administratieve onmogelijkheid zijn zodat in feite het oude moet worden opgezegd en dan weer een nieuw ander contract worden aangegaan. Je zou dan geen aansluitkosten hebben, maar hoe en of TMO dat wil en kan zal iemand van TMO moeten aangeven.

Verder zou ik goed bekijken waarom je 4GvT wilt, er zitten beperkingen aan die je nu niet hebt. Het 06 of 097 nummer is eigenlijk nog het minst relevante.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Goofyboy,

Ik wil graag voor je nakijken of dit een mogelijkheid is voor jouw abonnement! Op het telefoonnummer waar je mee bent geregistreerd is echter geen Go-abonnement bekend, maar Stel Samen & Stel Bij. Het is een aanname, maar gaat het om een ander nummer? Zou je mij in dat geval, via een privébericht, jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN kunnen sturen? Dan ga ik kijken wat er mogelijk is!

Reageer