Beantwoord

Videoland-Bundel

• 22 maart 2018
  • 3 reacties
  • 5932 Bekeken

Hallo T-Mobile,

Ik heb een Unlimited NL & 10 GB EU 17.2 van November 2017 en deze Abbonement bevalt me geweldig.
De Korting van 15,00 en 2,50 Snelkeuze vervallen per November 2019 a.s..
Als ik voor die Tijd geen mooie aanbieding van T-Mobile krijg voor Verlenging, dan moet ik 50,00 Euro p/ Maand betalen.

Nu heb ik een vraagje omtrent een Bundel Toevoeging.
Deze heet Videoland-bundel!
Ik zag deze bundel steeds voor 4,49 p/Maand staan. Maar nu sinds twee dagen staat er in Groene Letters twee maanden daarna 8,99 Euro.
Dus was T-Mobile dit vergeten erbij te zetten met Groene Letters Korting twee maanden of is dit de voor de nieuwe prijs 8,99 in plaats van 4,49 Euro p/m?
Kan ik Videoland-bundel nog voor de oude prijs van 4,49 p/m krijgen zo lang mijn Abbonement 17.2 loopt tot 10 November 2019?+na verlenging?

Zit er nog een Minimaal looptijd aan vast aan de Videoland-bundel en is dit dan met een maand op te zeggen?
Moet deze bundel per 1e ingaan of met je Abbonement?
Als ik deze Videoland-bundel nog voor de oude prijs 4,49 p/m mag afnemen dan verandert er niks mijn Abbonement 17.2 Voorwaarden van voor Januari 2018 ofzo??

Mensen bedankt voor het lezen en ik hoop info te mogen ontvangen!

Fijne Dag en Groet,
Murphy
👍
icon

Beste antwoord door Jaimy 23 maart 2018, 12:10

Hoi Murphy,

Superleuk om te lezen dat jouw abonnement je geweldig bevalt! Daar word ik blij van. 🆒

Op de Videolandbundel krijg je inderdaad de eerste 2 maanden 50% korting, waardoor je 2 maanden lang € 4,49 per maand betaalt. Daarna betaal je € 8,99 per maand. Als je deze bundel toevoegt, dan mag je na de eerste maand dagelijks opzeggen. Mocht het je dus niet bevallen, dan kun je het na een maand heel gemakkelijk stopzetten! Je kunt de bundel op elk gewenst moment toevoegen, dus je hoeft niet tot de 1e van de maand te wachten. Er verandert ook niets aan jouw abonnementsvoorwaarden, het is namelijk geen verandering in prijsplan, maar gewoon een toevoeging van een bundel.

Ik hoop dat ik zo alle vragen uit jouw berichtje hebt beantwoord! Mocht ik toch iets gemist hebben, wijs me er dan vooral op, dan kan ik je daar nog antwoord op geven.

Ga je inderdaad voor de Videoland-bundel, dan wens ik je alvast heel veel kijkplezier Murphy!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Murphy,

Superleuk om te lezen dat jouw abonnement je geweldig bevalt! Daar word ik blij van. 🆒

Op de Videolandbundel krijg je inderdaad de eerste 2 maanden 50% korting, waardoor je 2 maanden lang € 4,49 per maand betaalt. Daarna betaal je € 8,99 per maand. Als je deze bundel toevoegt, dan mag je na de eerste maand dagelijks opzeggen. Mocht het je dus niet bevallen, dan kun je het na een maand heel gemakkelijk stopzetten! Je kunt de bundel op elk gewenst moment toevoegen, dus je hoeft niet tot de 1e van de maand te wachten. Er verandert ook niets aan jouw abonnementsvoorwaarden, het is namelijk geen verandering in prijsplan, maar gewoon een toevoeging van een bundel.

Ik hoop dat ik zo alle vragen uit jouw berichtje hebt beantwoord! Mocht ik toch iets gemist hebben, wijs me er dan vooral op, dan kan ik je daar nog antwoord op geven.

Ga je inderdaad voor de Videoland-bundel, dan wens ik je alvast heel veel kijkplezier Murphy!
Het lukt mij niet om de video-bundel op te zeggen, Ik heb tot vandaag 2 maanden 50% korting gekregen en wil het nu opzeggen
Reputatie 6
Badge +16
Hey hey Janet,

Leuk om je hier te zien op de community!

Wat gek dat het niet lukte, je zou de bundel gewoon zelf moeten kunnen opzeggen na 30 dagen. Ik ben meteen voor je gaan kijken waarom dit niet lukt.

Na de benodigde systemen tevoorschijn gehaald te hebben zie ik dat je de bundel inmiddels zelf hebt uit kunnen zetten. Nice! Heb je iets anders gedaan de laatste keer of werkte het plotseling gewoon? Ik ben erg benieuwd!

Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden, we helpen je graag verder Janet.

Ps. heb je nog tips voor een leuke serie? Ze raken bij mij zo snel op!

Reageer