Beantwoord

Videoland bundel stopzetten

Ik wilde gisteren mijn Videoland bundel stopzetten. Toen ik bezig was met het wijzigen van mijn bundels kon ik ineens het vinkje bij ‘Videoland’ niet meer uitzetten. Ik heb zowel via de app als via de site geprobeerd om dit alsnog te doen, maar het is niet mogelijk. Op de site staat een melding dat de bundel niet aan te passen is omdat het mogelijk onderdeel is van mijn contract. Dit is niet het geval. De bundel is maandelijks opzegbaar. Ik ga er vanuit dat dit door de Klantenservice gedaan moet worden?
icon

Beste antwoord door Eveline1111111 29 juli 2018, 11:06

Het is inmiddels opgelost!

Bekijk origineel

4 reacties

Het is inmiddels opgelost!
Hoi, bij mij staat Videoland ook nog aan. Zou per vandaag stoppen. Ook ik krijg em niet weg via de button.... Kan iemand hem bij mij ook uitzetten? Ik had hem halverwege de lopende maand al uitgezet.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Literatuurbulb,

Het ging in dit geval om een 'tot en met'- datum, dus gisteren kon je nog Videoland gebruiken en vandaag is de bundel stopgezet. Als je nu naar My T-Mobile gaat zie je dat de bundel er niet meer bij staat, dus hier maak je geen gebruik meer van. Mochten we je nog ergens anders bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!
Hartelijk bedankt. Ik kreeg nu ook inderdaad de bevestiging.

Reageer