Vraag

Voordeel

• 28 augustus 2019
  • 4 reacties
  • 1648 Bekeken

Reputatie 2
Ik heb mijn abonnement vanaf 26 november verlengd. Mijn vriends abonnement is verlengd vanaf 26 augustus. Ik neem aan dat wij vanaf 26 nov de voordeel hebben? Wij zitten beiden op 1 adres.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedemiddag @vrieweer Hebben jullie de Instructies om klantvoordeel te krijgen al opgevolgd?
Je vriend zou al klantvoordeel moeten krijgen als alles is gekoppeld.

Hij kan dat zien in zijn account van My T-Mobile.

Zo activeer je Klantvoordeel op jouw adres:

1. Ga in My T-Mobile naar Klantvoordeel en meld je gratis aan.
  2. Nodig anderen uit door in My T-Mobile de 06-nummers van de abonnementen op hetzelfde adres toe te voegen. 097-nummers (voor Tablet abonnementen) tellen ook mee voor Klantvoordeel.
  1. Accepteer de voorwaarden. Voor de toegevoegde 06-nummers moeten de voorwaarden ook geaccepteerd worden.
  2. Je krijgt een sms als je bent aangemeld en als er een voordeel wordt toegekend.
  3. Wil je een Thuis abonnement toevoegen, dat kan eenvoudig via My T-Mobile Thuis.
Tip: Check goed of je mobiele adresgegevens kloppen!
Laat even weten of het is gelukt.
Groetjes.

Hi, 

Ik vraag me af als ik mag verlengen, en een persoon op mijn huisadres stapt over 1 maand over naar t-mobile, ontvang ik vanaf dan ook de korting (korting in euro + meer GB), net als deze persoon op mijn huisadres? 

Reputatie 7
Badge +18

Hi@NIPE23 

Jazeker! Heb ik zelf ook gehad. Ik was al klant, gezinslid later toegevoegd (overstap van Tele2) en nu beiden korting en extra data. Je moet het zelf even activeren tegen die tijd op beide Mijn T-Mobile accounts zodra beide abonnementen actief zijn.

Groet, Folkert

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @NIPE23 Wacht dan even met verlengen tot jullie allebei op dat adres kunnen verlengen (overstappen)

Bij verlengen krijg je de vraag of er meer abonnementen op jouw adres zijn.

Zet daar een vinkje ✔️ bij en koppel samen beide accounts voor klantvoordeel dan komt het helemaal goed en krijg jij  en je huisgenoot ook de kortingen.

In de shops van T-mobile kunnen ze jullie daar heel goed mee helpen.

En anders gewoon hier hulp vragen.

Fijn weekend en succes

Reageer