Beantwoord

Weekendbundel

• 28 oktober 2016
  • 5 reacties
  • 384 Bekeken

Voor de 5e keer op rij is mijn aangevraagde weekendbundel wel actief en zichtbaar in mijn verbruiksstatus. Maar gaat de data van mijn gewone bundel af.
Ik heb nu onterecht betaald voor een weekendbundel en kom eind van de maand weer data te kort
icon

Beste antwoord door Amy 31 oktober 2016, 09:06

Hey Peter,

Helaas weten we nog niet wanneer de weekendbundel weer naar behoren zal werken. Dennis heeft dit ook doorgezet en er is een incident voor aangemaakt. In dit topic houden we je hier van op de hoogte.

Sorry voor het ongemak!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 5
Badge +11
@WJR
Hi Willem Jan,

Zoals besproken heb ik kosteloos een 25GB-aanvuller geactiveerd en je nummer doorgegeven voor analyse. Het lijkt bij sommige klanten namelijk te werken en bij andere klanten niet. Zodra we meer weten vermelden we dat in dit topic.

Excuses voor het ongemak!
Reputatie 3
Hallo Dennis, is er al zicht wanneer de weekendbundel weer zou moeten werken voor alle 4G voor thuis gebruikers ?
Reputatie 7
Badge +15
Hey Peter,

Helaas weten we nog niet wanneer de weekendbundel weer naar behoren zal werken. Dennis heeft dit ook doorgezet en er is een incident voor aangemaakt. In dit topic houden we je hier van op de hoogte.

Sorry voor het ongemak!
Reputatie 3
Dank je wel Amy, ik hoop dat dit snel kan worden opgelost want het scheelt natuurlijk nogal of je 4 keer per maand een aanvullende weekendbundel koopt (4 x 3 euro) of aan het einde van de maand weer een normale 100GB aanvuller van 40 euro
Reputatie 7
Badge +20
Hey Peter,

Dat scheelt inderdaad wel. We hopen dan ook dat het spoedig opgelost is!

Aangezien we al een algemeen topic over dit onderwerp hebben, sluit ik dit topic en verwijs ik je voor verdere nieuwsgeving naar het algemene topic. We laten het daar weten wanneer het opgelost is.