Beantwoord

Weekendbundel wederom niet geactiveerd

• 1 december 2017
  • 7 reacties
  • 506 Bekeken

Inmiddels een week na de zeperd van vorige week, wordt onze weekendbundel ook dit weekend weer niet geactiveerd...
Wat maken jullie er een ongelooflijke puinhoop van, T-Mobile!!!
icon

Beste antwoord door David 4 december 2017, 10:59

Hi allemaal,

Ik begrijp dat het frustrerend is dat de weekendbundel niet goed werkt. Op dit moment is het nog niet duidelijk wat er precies aan de hand is, dus we hebben nu geen nieuws over dit probleem. We hebben echter al een topic over dit onderwerp. Als we iets te melden hebben, zullen we dat ook in dat topic doen.

Dit topic gaat op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Hier ook al weer niet, net als vorige week. Wel een aanvraag bevestiging en weer geen activering........
Hier idem dito. Wel aangemeld en bevestigd, maar geen bundel wederom. En t-mobile hukt zich in stilzwijgen. Klantenservice zegt niks te kunnen doen en de moderators houden ook hun mond. Rara wat us hier aan de hand. Het heeft tot nu toe altijd gewerkt dus moet toch niet zo moeilijk zijn om het weer aan de praat te krijgen. En compenseren ho maar.
Lijkt een goedkope manier om zo iedereen extra bundels te laten moeten kopen. Want daar draait het dan op uit.
Dus AUB graag nu wel een bericht vanuit T-Mobile en liefste met oplossing voor iedereen hier
Reputatie 1
Veel beloven en weinig geven doet gekken in vreugde leven. Hier ook weer geen weekendbundel, evenals vorige week, waarvoor hartelijk dank, T-Mo(pper)bile
Ook hier de tweede week op rij geen weekendbundel! Jammer dat we niet te horen krijgen waarom niet en of het (ooit) nog goed komt. Ok, het is een pilot, maar wel eentje die nodig is om concurrerend te blijven. Ben benieuwd wat ze gaan doen...
Ik heb ook voor de tweede keer GEEN weekendbundel. Wel aangevraagd en bevestigd op 27-11
Same here. Dat het fout is nog daar aan toe, maar niet communiceren is de doodsteek voor een bedrijf.
Reputatie 7
Badge +20
Hi allemaal,

Ik begrijp dat het frustrerend is dat de weekendbundel niet goed werkt. Op dit moment is het nog niet duidelijk wat er precies aan de hand is, dus we hebben nu geen nieuws over dit probleem. We hebben echter al een topic over dit onderwerp. Als we iets te melden hebben, zullen we dat ook in dat topic doen.

Dit topic gaat op slot.