Beantwoord

Weekendthuis bundel is al 4 weken op rij uitverkocht

• 29 juli 2017
  • 5 reacties
  • 471 Bekeken

Lekkere service als je er niet gebruik van kan maken. Zit nu weer over mijn bundel!
icon

Beste antwoord door tmoesel 29 juli 2017, 13:31

Inderdaad wordt het woord 'uitverkocht' gebruikt, maar deze 50GB die relatief gezien een tiental euros vertegenwoordigt, is gratis. Verder is dit weekendthuis een pilot of experiment. Dat je 'uitverkocht' retour krijgt kan deel zijn van het experiment.

2 weken terug werkte het bij mij gewoon, nu lijkt het in een fase te zijn van 'wie het eerst komt wie eerst maalt' en 'achter het net vissen'.
Wellicht de originele topic thread doorbladeren:
https://forum.t-mobile.nl/4g-voor-thuis-algemeen-477/pilot-weekendbundel-4g-voor-thuis-276160

Ik hoop niet dat niet-4GvT gebruikers dit voor 4GvT gebruikers bedoelde experiment misbruiken, er schijnt technisch gezien geen belemmering te zijn.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 6
Badge +11
Inderdaad wordt het woord 'uitverkocht' gebruikt, maar deze 50GB die relatief gezien een tiental euros vertegenwoordigt, is gratis. Verder is dit weekendthuis een pilot of experiment. Dat je 'uitverkocht' retour krijgt kan deel zijn van het experiment.

2 weken terug werkte het bij mij gewoon, nu lijkt het in een fase te zijn van 'wie het eerst komt wie eerst maalt' en 'achter het net vissen'.
Wellicht de originele topic thread doorbladeren:
https://forum.t-mobile.nl/4g-voor-thuis-algemeen-477/pilot-weekendbundel-4g-voor-thuis-276160

Ik hoop niet dat niet-4GvT gebruikers dit voor 4GvT gebruikers bedoelde experiment misbruiken, er schijnt technisch gezien geen belemmering te zijn.
Zo is het mij niet aangeboden. Het is bedacht als tussenoplossing zodat de mensen zoals ik niet tekortkomen aan het abonnement en dus 50 Gb extra per weekend erbij zouden hebben maar op deze manier heb ik daar dus niets aan.
Reputatie 6
Badge +11
De medewerker (DennisAmeling) die het initiatief in deze pilot heeft genomen, werkt al enkele maanden niet meer bij T-Mobile. Je zult in je contract en aanvullende voorwaarden moeten kijken waar je recht op hebt en waarvoor je betaald. T-Mobile is prijstechnisch gunstiger dan concurrent KPN en ergens houdt het sinkerklaas spelen op denk ik. Heb je ook deelgenomen aan de enquete (via email) voor 4GvT gebruikers?
Ja ik heb meegedaan aan de enquête. Ik zie het niet als sinterklaas spelen. Ik ben gelijk aan een ander en blijkbaar hebben velen die extra gbs nodig net als ik en het moet niet zo zijn dat he voor het hoogst mogelijke abonnement zoveel geld betaald en dan tekort komt omdat een ander er eerder bij was..
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Gennesse,

Goed dat je dit even aangeeft en ik zie dat Tmoesel al goede reacties heeft gegeven. De weekendbundel is inderdaad een manier om alsnog extra MB's aan te kunnen bieden, maar er zijn wel een maximaal aantal bundels per weekend. De laatste weken lijkt dit maximum steeds vaker gehaald te worden en we zijn dan ook aan het kijken naar een gepaste oplossing. Als daar meer nieuws over is, dan laten we het in ons algemene topic over de weekendbundel weten.

Je kunt jouw vragen ook in dat topic stellen. Om het overzichtelijk te houden gaat dit topic op slot.