Beantwoord

2 keer vervangende simkaart besteld

  • 3 June 2021
  • 4 reacties
  • 80 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo, ik kom er net achter dat ik voor de 2 keer een vervangende simkaart voor mijn nieuwe toestel heb besteld. De eerste keer (een maand geleden) heb ik er blijkbaar geen ontvangen. is me helemaal ontgaan door omstandigheden. Worden de kosten nu 2 keer verrekend?

 

 

 

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 4 June 2021, 09:03

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Beste @gmg1234 Welkom in de community.Als de eerste een maand terug is besteld zou je de extra kosten op je factuur moeten kunnen zien?

Log even in en kijk of de sim betaald is.

Mag ik vragen waarom je een nieuwe Sim nodig had?

Hallo CrisTien,

Bedankt voor je reactie. In mijn geval worden de kosten met het beltegoed verrekend. Geen factuur. Heb wel een licht vermoeden dat ze in rekening zijn gebracht. Ik had een nieuwe simkaart nodig omdat ik een nieuw toestel aangeschaft heb vanwege de overgang naar 4G. Ik gebruikte nog  een oudje.

Reputatie 7
Badge +14

@gmg1234 Wacht even tot de moderators reageren of ga langs een TM shop. 

 https://www.t-mobile.nl/winkels 
Beide kunnen je verder helpen! 
Als je naar de winkel gaat neem dan wel je ID mee!

Wil je hulp van de moderators dan wel even geduld hebben, ze reageren op volgorde van binnenkomst berichten.

Fijne avond!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @gmg1234 

Ik kijk graag met je mee!Heb je uiteindelijk de simkaart wel thuis ontvangen? Heb je het juiste adres ingevoerd? Ik zie namelijk dat je geen adres hebt geregistreerd bij je account. Kreeg je wel die optie bij het bestellen? Geef maar een seintje als je de simkaart hebt ontvangen, dan kijk ik graag wat we ik voor je kan betekenen. 

Reageer