Beantwoord

Aanbieding T-mobile - mobiel

  • 7 April 2022
  • 7 reacties
  • 161 Bekeken

Reputatie 1

Goedemorgen!

 

zojuist ontving ik in mijn mailbox een heel mooie aanbieding van t-mobile. Voor 1,- per maand onbeperkt bellen en gratis 5G internet. 
 

sinds 30 maart is mijn abonnement van kpn overgezet naar t-mobile. Ik ben heel blij tot nu toe met het bereik van t-mobile! Maar nu baal ik als een stekker dat nu deze aanbieding een week later in mijn mailbox komt 😭

Verlengen heeft geen zin, want dit kan pas vier maanden einde contractdatum. Ik heb een contract voor één jaar afgesloten. 
 

natuurlijk begrijp ik dat dit aantrekken van nieuwe klanten is, maar vind dit wel heel zuur hoor. Ik verwacht niets hoor, maar het lijkt me belangrijk dat t-mobile ook bestaande klanten tevreden houdt (blijft houden). Dit zou t-mobile anders maken dan de concurrent en andere grote bedrijven en op lange termijn nog meer nieuwe klanten aantrekken. Met belonen kom je verder mee over het algemeen.  Net zoiets als bestuurders van auto’s belonen voor netjes rijden in plaats van torenhoge boetes. 🤣

 

bedankt voor het lezen in elk geval. 
 

p.s. voor meedenken in het bedrijf kunt u mij bereiken via de mail 😂

icon

Beste antwoord door Anonymous 7 April 2022, 16:22

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Winters27 

Kan je misschien eens een foto van die mail plaatsen?

Op de website lees ik hier niks over maar wel kan je vanaf nu gratis gebruik maken van 5G bij elk abonnement, voorheen was 5G alleen gratis met unlimited data & bellen.

Reputatie 1

Het was een aanbieding via GSMweb.nl

In zo’n nieuwsbrief. Via deze webwinkel heb ik het abo van t-mobile afgesloten. Ik bedenk me nu dat het dan logischer is om te contacten met gsm-web 🤔🥴

Het was een aanbieding via GSMweb.nl

In zo’n nieuwsbrief. Via deze webwinkel heb ik het abo van t-mobile afgesloten. Ik bedenk me nu dat het dan logischer is om te contacten met gsm-web 🤔🥴

Klopt, hiervoor moet je contact opnemen met GSMweb.

De werkwijze is als volgt;

  • Je sluit een overeenkomst met T-Mobile via GSMweb.
  • GSMweb maakt na een aantal weken of maanden een x-bedrag aan jou over.
  • T-Mobile stuurt jou de facturen met de oorspronkelijke prijs dat behoort bij het abonnement.

( Lees; Het verschil tussen het bedrag dat jij T-Mobile betaalt, betaalt GSMweb dus aan jou. )

 

Het is overigens verstandig om even de voorwaarden te lezen die GSMweb bij de betreffende actie hanteert. Hierin zal vaak iets staan over de termijn waarin ze het bedrag aan je overmaken.

Reputatie 1

Ik weet niet of ik hier wel recht op heb 🤷‍♀️ Maar vragen staat vrij, natuurlijk ☺️ 
 

bedankt voor de reacties!

Reputatie 7
Badge +15

T-Mobile biedt ook onbeperkt bellen voor 1 euro extra zie ik 👍

Reputatie 1

T-Mobile biedt ook onbeperkt bellen voor 1 euro extra zie ik 👍

Dat heb ik nu ook, maar voor de 5G moest ik ook extra betalen. Maar ik zal contact leggen met gsmweb 

Dat heb ik nu ook, maar voor de 5G moest ik ook extra betalen. Maar ik zal contact leggen met gsmweb 

Na enkele malen e.e.a. eens te hebben nagelezen en uitgezocht even een correctie op mijn eerdere reactie;

Op 30 maart 2022, sluit je een nieuw abonnement af waarbij Onbeperkt bellen nog € 2,50 per maand extra kostte, op dat moment was 5G nog geen onderdeel van het toen gekozen abonnement tenzij je € 2,50 extra zou betalen.

Op 7 april ontvang je een e-mail waarin vermeld staat dat je voor € 1,00 per maand Onbeperkt bellen en 5G krijgt. De uitleg hierin klopt niet helemaal, zo is 5G met ingang van 6 april onderdeel van ieder mobiel abonnement en is de prijs voor Onbeperkt bellen verlaagd van € 2,50 naar € 1,00 per maand.

Dit is dus geen aanbieding van GSMweb (ook niet van T-Mobile), het is een verandering in het aanbod van T-Mobile welke niet voor bestaande maar alleen voor nieuwe klanten geldt of klanten die hun abonnement verlengen.

Het voordeel welke jij hebt is echter dat als je op 30 maart 2022 het abonnement hebt afgesloten, je nog binnen de 14 dagen bedenktijd en binnen de 30 dagen netwerktest periode. Je zou dus eventueel je overeenkomst kunnen ontbinden, en een nieuwe overeenkomst sluiten onder de nieuwe voorwaarden.

Wat ook misschien kan, kijken of een moderator iets voor je betekenen en deze stappen besparen door je direct om te zetten in de nieuwe propositie.