Aansluitkosten mobiele abonnement bestaande klant thuis

  • 23 July 2022
  • 1 reactie
  • 52 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo,

Ik wil graag een Mobiele abonnement afsluiten bij T-mobile, maar ik begrijp dat ik hiervoor aansluitkosten voor moet betalen. Ik ben echter al een bestaande klant via Thuis. Ik lees hier en daar dat je als nieuwe klant aansluitkosten betaald, maar als bestaande klant niet. Hoe zit dit nu precies? Ik vind het eerlijk gezegd niet aantrekkelijk om extra 25 euro te betalen om een mobiele abonnement af te sluiten.


This topic has been closed for comments

1 reactie

Ik ben echter al een bestaande klant via Thuis. Ik lees hier en daar dat je als nieuwe klant aansluitkosten betaald, maar als bestaande klant niet. Hoe zit dit nu precies?

Als je wel T-Mobile voor Thuis hebt maar geen T-Mobile Mobiel, dan ben je geen mobiel klant en betaal je aansluitkosten. Soms zijn er aanbiedingen waarbij de aansluitkosten niet van toepassing zijn maar op dit moment zijn er geen lopende aanbiedingen waarbij je geen aansluitkosten kunt besparen.

Als je geld wilt besparen - wie wilt dat niet - bestel dan via CashbackXL, meld je er eenmalig voor aan ga via de T-Mobile Mobiel pagina op die site naar de website van T-Mobile en je verdient een leuk bedragje terug. In dit geval een leuke besparing van € 50,00 op een 1- of 2 jarig sim-only abonnement. Meer uitleg erover tref je aan op deze pagina.