Beantwoord

Aantal MB bij mijn abonnement

  • 22 February 2022
  • 4 reacties
  • 65 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Goedemorgen

Wij gebruiken Wi-Fi modum met grote bundel mb. Maar halverwege de maand is dat op, nu kunnen we gratis aanvullen maar loop er tegen aan dat ik niet kan uitvinden waardoor. Ik ben de enige die dit hier gebruikt. Op tv met nlziet kijken. Mijn telefoon en de toon van de cv. Is dit gebruik dan normaal? Of kan ik zelf iets veranderen?

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 22 February 2022, 09:28

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @2Js  Welkom.

Je kan mits juiste abonnement elke dag bijvullen in je account van T-Mobile 

Misschien heb je iets aan Dit onderwerp ?

Hopelijk kom je zo iets verder!

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @2Js 

Misschien kun je 4g voor thuis overwegen of misschien gewoon een vaste DSL of glasvezel verbinding?

Reputatie 7
Badge +14

TV kijken via NLziet is een grote dataslurper. Je kunt onder instellingen kiezen voor HD. Zet die keuze op UIT. Dan is het verbruik minder. Unlimited data simkaart of 4G voor thuis kennen nu eenmaal beperkingen en is geen 1:1 vervanging voor een glasvezel of DSL verbinding waar geen enkel datalimiet geldt.  

TV kijken via NLziet is een grote dataslurper. Je kunt onder instellingen kiezen voor HD. Zet die keuze op UIT. Dan is het verbruik minder. Unlimited data simkaart of 4G voor thuis kennen nu eenmaal beperkingen en is geen 1:1 vervanging voor een glasvezel of DSL verbinding waar geen enkel datalimiet geldt.  

Dank je!!!