Abo blijkbaar niet aangepast

  • 16 April 2023
  • 3 reacties
  • 31 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Omdat ik nog maar 6 minuten had heb ik gelijk mijn abonnement aangepast van 120 naar onbeperkt. Dit zou direct ingaan. Nu zie ik €10 aan extra belkostenwijzer staan. Bij aanpassen abo staat dat dit nu niet kan omdat ik het al heb aangepast de e maand. Dat laatste klopt, maar waarom dan die €10 extra kosten????? Dat zou zo niet kunnen. 
 

eric 11 maanden geleden

De verbelde minuten worden niet realtime in de app zichtbaar. Als je al ruim buiten je bundel had verbeld dan worden die minuten later pas in de app zichtbaar.  Pas na bevestiging van de overgang naar unlimited worden de gesprekken daarna uit de geupgrade bundel gehaald. Het verschil tussen een minuten en unlimited bundel is niet zo groot. Je kunt het beter zo laten staan zodat je nooit tekort komt.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

De verbelde minuten worden niet realtime in de app zichtbaar. Als je al ruim buiten je bundel had verbeld dan worden die minuten later pas in de app zichtbaar.  Pas na bevestiging van de overgang naar unlimited worden de gesprekken daarna uit de geupgrade bundel gehaald. Het verschil tussen een minuten en unlimited bundel is niet zo groot. Je kunt het beter zo laten staan zodat je nooit tekort komt.

Al op 4 april aangepast. Dat duurt dus best lang. Ik ga er vanuit dat het goed komt, maar het zou prettig zijn als dat sneller bekend is. 

Reputatie 7
Badge +14

Minuten die je op 1-4 april hebt verbruikt en boven de limited belbundel zijn uitgekomen worden gewoon los gefactureerd.  Vanaf de upgraden zullen nieuwe belminuten uit de unlimited bundels worden gehaald. Dit gaat dus niet met terugwerkende kracht verrekend worden met de buitenbundel minuten.

Reageer