Beantwoord

abonnement aanpassen


Ik wil graag mijn abonnement aanpassen, en dit kon vanaf 11 july nu wilde ik dit vandaag doen maar krijg nu de melding dat ik het al aangepast heb en het 11 augustus pas kan terwijl ik niks veranderd.

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 11 July 2021, 11:34

Bekijk origineel

10 reacties

Ik heb in april mijn abo aangepast omdat ik nog maar 9 minuten overhad. Dit ging direct in. Tot mijn verbazing zie ik nu een factuur van €28,35. Mijn abo is dus niet aangepast en ook nu nog niet. Wat is er bij jullie foutgegaan?? 

Reputatie 7
Badge +14

Ik heb in april mijn abo aangepast omdat ik nog maar 9 minuten overhad. Dit ging direct in. Tot mijn verbazing zie ik nu een factuur van €28,35. Mijn abo is dus niet aangepast en ook nu nog niet. Wat is er bij jullie foutgegaan?? 

Hoi @JDvD Heb je inderdaad een email bevestiging van de hogere bundel gekregen? Je kunt 1 keer per maand omhoog of omlaag. Eventuele buiten de bundel minuten worden niet weggenomen door te verhogen. De app met nog beschikbare minuten is near realtime, dus misschien was je al over je bundel heen. ALs je opnieuw inlogt zie je dan nog je oude bundel staan? Zou je die nu alsnog (weer) kunnen verhogen tot unlimited?

Dag allemaal,

Omdat het me na tig keer proberen niet lukt een nieuw topic aan te maken, zet ik mijn vraag maar even in dit topic.

Zojuist heb ik mijn sim only abonnement verlengd. In de bevestiging staat dat mijn verlenging ingaat op 23 juli 2023. Waarom is dat pas ruim een maand later? Het vorige contract was al bijna 2 jaar afgelopen, dus ik kon al lang verlengen. Dan geldt er toch geen “opzegtermijn” en zou de verlenging toch meteen moeten ingaan? Ik las in een ander (gesloten) topic dat een verlenging meteen ingaat.

Ik hoor graag. Bij voorbaat dank!

Groet, 

Hugo

Reputatie 7
Badge +9

Hi @whugos 

Ik wil graag met je meekijken en controleren waardoor je dat als ingangsdatum hebt gekregen.  Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan geef ik je graag meer duidelijkheid!

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Jheijden welkom op het forum.

Wil je verlengen? Wanneer is je huidige abonnement gestart? Check dat in mijn.t-mobile.nl.

Als je alleen een bundel wil verhogen/verlagen kan dat maar 1 keer per maand.

Het probleem is dat de app aangeeft dat het vandaag 11 july kan en als je het dan wil aanpassen je de melding krijgt dit kan pas op 11 augustus terwijl er niks aangepast is.

Reputatie 7
Badge +15

@Jheijden 

Gaat dit over je abonnement verlengen of alleen je bundel aanpassen?

Reputatie 7
Badge +14

@Jheijden  De meeste shops zijn ook vandaag open. Ga er even lang (mits mogelijk).

Telefoon helemaal uit  en aan kan ook helpen je meld dan opnieuw bij het netwerk aan.

En inloggen op de website inplaats van de app is nog een optie! 

Anders moet je op de hulp van de moderators wachten. Hou er rekening mee dat de meeste  vandaag ook een vrije zondag hebben.

MVG. En fijne zondag

https://www.t-mobile.nl/winkels 

Hi Hajar, Ik heb - rijkelijk laat, waarvoor excuus - jou een privébericht gestuurd, maar daarop nog geen reactie ontvangen. Ik hoor graag. Dank alvast. Groet, Hugo

Reputatie 7

Hoi @Jheijden,

Is het ondertussen al gelukt of kan ik nog ergens bij helpen? 

Om dit verder uit te zoeken heb ik nog even jouw gegevens nodig. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Dan kan ik in onze systemen meekijken wat er precies aan de hand is. Ik zie jouw bericht vanzelf verschijnen!

Reageer