Abonnement gewijzigd in prepaid

  • 4 October 2022
  • 4 reacties
  • 56 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 12 reacties

 

Cześć. Moja subskrypcja została zmieniona na przedpłaconą z powodu zaległości w płatnościach. Dzisiaj udało mi się wszystko spłacić. Czy moja subskrypcja powróci?

Miałam naprawdę poważne problemy finansowe, mama jest poważnie chora i musiałam się nią najpierw zająć.
Na szczęście rozwiązałem już swoje problemy.

 

Ok, het lijkt erop dat het weer normaal is, maar ondanks dat het slot is verwijderd, kan ik nog steeds niet bellen en mobiel internetten.


4 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hi @Vitas,


Goed​ dat je aan de bel trekt! Ik help je heel graag verder, heb je voor mij een duidelijke uitleg in het Nederlands of in het Engels? Dan kan ik je helpen en uitzoeken wat er precies aan de hand is!​​​​​​

@Johrick 

Ik heb die factuur van ruim 500 euro afbetaald, nu kijk ik en heb ik weer twee facturen, een van meer dan 1000 en de andere van meer dan 500 euro. Waarom zijn ze zo hoog en hoe verdeel ik het in termijnen? Ik kan het me niet veroorloven om zoveel in één keer te betalen.

@Johrick 

Ik herhaal de vraag, hoe moet ik het in termijnen verdelen om het terug te kunnen betalen?

 

Reputatie 7
Badge +14

Normaal  kun je voor 1 factuur een betalingsregeling aanvragen. Zie hier wat de voorwaarden zijn. Maar als ik de Poolse tekst vertaal zie ik dat jouw abonnement inmiddels is beeindigt en omgezet is naar prepaid vanwege betalingsachterstanden. Dan is een regeling alleen nog af te sluiten via het incasso bureau. Daar komen best wel veel kosten bij, dus verstandiger is de facturen gewoon proberen te betalen.

 

Reageer