Beantwoord

Abonnement koppelen lukt niet

  • 20 November 2021
  • 2 reacties
  • 556 Bekeken

Hallo iedereen van de community,

Ik heb afgelopen week een sim only abonnement aangeschaft via Belsimpel met nummerbehoud. Ik had eerst een prepaid bij T-Mobile en dat is nu overgezet naar sim-only. Enkel als ik nu mijn abonnement probeer te koppelen aan mijn account krijg ik telkens de foutmelding dat het niet lukt. Wie o wie weet mij hiermee te helpen?

icon

Beste antwoord door Jesper Bralten 21 November 2021, 18:36

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Jesper Bralten,

Welkom bij de T-Mobile community. Welke foutmelding krijg je precies? 
We horen het graag van je. 

 

Hi Seccie,

Inmiddels heb ik het probleem weten te vinden. Ik had het abonnement afgesloten op mijn nu actieve email. Mijn tmobile account staat nog op de oude. Dus ik heb een account aangemaakt met mijn actieve email en het werkte zoals het hoorde.

Nog bedankt voor je reactie :)