Abonnement met toestel nemen

  • 21 March 2023
  • 2 reacties
  • 56 Bekeken

Hi,

ik ben een tijdje geleden gebeld door iemand van t-mobile. Die me abonnement wilde wijzigen, zodat ik minder hoefde te betalen, maar dan zou ik weer een 2 jaar contract krijgen. Ik ben akkoord gegaan, omdat ze zei dat ik toch een mobiele telefoon er nog later bij kan nemen en de kosten voor mij goedkoper zouden zijn. Ik zie nergens dat ik een Mobiele telefoon aankan schaffen bij mijn abonnement. Daarnaast betaal ik nu meer voor mijn abonnement dan wat ik eerst betaalde. Nu heb ik op verschillende tijdstippen de klantenservice proberen te bereiken, maar er wordt telkens vanzelf opgehangen omdat het te druk is.


2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Ok, je hebt nu dus een simonly abonnement.  Dan kun je inderdaad overstappen naar een abonnement met toestelbundel erbij. Als de klantenservice druk is kun je ook de verkooplijn proberen te bellen op 0800-7123. Dan kun je ook opnieuw kijken naar de bundel omvang en zo opnieuw de prijs bekijken.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Amam_2000 

Zie hier de voorwaarden voor toestelflexibiliteit, je kunt dus na 30 dagen gewoon via de website verlengen met toestel.

Reageer