Beantwoord

abonnement met toestel verlengen - tijdelijk in buitenland


Reputatie 1

Goedemorgen T-mobile,

ik zit tijdelijk in het buitenland omdat mijn moeder is overleden. Graag verleng ik mijn abonnement met een nieuw toestel, alleen kan ik die zelf niet ophalen. 
 

kan ik familie machtigen om dit voor mij in ontvangst te nemen en de contractsverlenging te tekenen? Of is dit te regelen met AMP? 
 

Ik hoor het graag. 
 

gr. Marisa 

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 2 June 2021, 14:35

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Beste @irismarisa  Gecondoleerd! En sterkte.  😥
Wanneer kom je weer terug dan? Je moet zelf het toestel in ontvangst nemen en je legitimeren. Een machtiging mag niet zover ik weet. 
Welk toestel heb je op het oog? Scheelt het veel in prijs door de gogogo deals?

Reputatie 1

@CrisTien dank. Ik weet nog niet wanneer ik terug kom, vandaar mijn vraag. En ja het scheelt ookdoor de gogogo deals. 

Reputatie 7
Badge +14

@irismarisa Dit staat op de site

Kan iemand anders mijn T-Mobile bestelling aannemen?

Voor abonnementen geldt dat het niet mogelijk is om de bestelling aan derden uit te leveren. Een gemachtigde mag wel een PrePaid bestelling in ontvangt nemen, hiervoor hebben we zijn/haar legitimatiebewijs nodig en die van jezelf.

Reputatie 1

@CrisTien Maar zolang ik in het buitenland zit is een kopie legitimatie toch niet voldoende? En wellicht door het overlijden dat er dan een uitzondering gemaakt kan worden omdat ik halsoverkop weg moest. 

Reputatie 7
Badge +14

@irismarisa Ik vrees dat er geen uitzondering gemaakt wordt omdat er enorm veel fraude is tegenwoordig. Maar ik ga kijken of er een moderator is want dat zijn de eindverantwoordelijke in deze! 
Zodra ze er zijn krijg je reactie. Gelukkig lopen de GoGoGo deals nog (ik denk 2 weken) door.

 

Reputatie 1

@CrisTien Snap ik ook. Maar in dit geval is het overmacht. Ik wacht af. Kreeg ook via de chat geen verbinding de afgelopen dagen, dus vandaar maar via het forum proberen. 

Reputatie 7
Badge +14

@irismarisa Daar is deze community ook voor! Je bent altijd welkom met al je vragen of gewoon zomaar! 

Zodra er een moderator is krijg je duidelijkheid. Ik heb het doorgeven. 
MVG. Cristien 
 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @irismarisa 

Een abonnement met toestel nemen kan ook via externe dealers zoals mobiel.nl of belsimpel.nl, daar heb je ook de GoGoGo deals en het toestel zal ook wat goedkoper zijn.

De levering verloopt via Postnl.

Reputatie 7

Hoi @irismarisa,

Allereerst namens mijzelf en het team hier gecondoleerd met het verlies en alle sterkte! 

Ik had je natuurlijk heel graag geholpen met deze uitzondering, maar we bieden geen optie (ook niet in geval van overmacht) aan om iemand anders een telefoon in ontvangst te laten nemen. Zoals @CrisTien al terecht aangaf werd hier behoorlijk veel mee gefraudeerd en werden flink wat mensen de dupe van dit soort fraude. 

Ik had graag een omweg geboden, aangezien dit inderdaad overmacht is, maar we kunnen je jammer genoeg niet aan een verlenging met toestel helpen als iemand anders hiervoor zou moeten tekenen.

Of het via een externe partij zoals Mobiel of BelSimpel wél zou kunnen, zoals @Waqqas hierboven aangeeft durf ik niet te zeggen. Dat kun je natuurlijk altijd bij hen vragen. Daarnaast zou een optie kunnen zijn om een los toestel aan te (laten) schaffen, dan heb je namelijk geen verplichting tot identificatie en het zelf ophalen van de bestelde telefoon.

Ik vind het erg spijtig dat ik je hierbij niet heb kunnen helpen, maar als je nog andere vragen hebt dan staat de Community altijd voor je klaar!

Reputatie 1

@David hartelijk dank voor de uitgebreide uitleg. Het is jammer, maar dan moet ik gewoon nog even geduld hebben. Het is niet anders en ook geen man overboord. 

Reageer