Beantwoord

abonnement niet zichtbaar in de app of online bij my t-mobile

  • 18 December 2021
  • 1 reactie
  • 698 Bekeken

Wie heeft dit ook gehad ? Ik heb sinds 1.5/2 maanden t-mobile thuis. Ik was al bij T mobile met mijn mobiel Abonnement maar nu log ik in in de app en is mijn abonnement niet meer zichtbaar en kan ik hem ook niet koppelen aan mijn email adres. Iemand die dit ook heeft gehad ? 

icon

Beste antwoord door Dave 20 December 2021, 10:05

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7

Hi @Tpookhei,

Dat klinkt zeer opmerkelijk en dat wil ik graag voor je uitzoeken!

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Dan kan ik in onze systemen kijken wat er met jouw abonnement aan de hand is en wat we kunnen doen om dit op te lossen. Ik zie jouw bericht graag verschijnen!