Abonnement opgezegd maar moest wel betalen

  • 4 November 2022
  • 3 reacties
  • 75 Bekeken

Hoi ik heb 16 oktober een abbonement aangesloten en die op 20 oktober laten annuleren omdat ik er niet tevreden mee was.  ik zou dan een eindfactuur krijgen maar die heb ik nooit gekregen wel is er op 4 november 51.01 euro afgeschreven van mijn rekening en is er op 6 november een factuur geplanned van 76 euro


3 reacties

Hi @Jeanschochlin 

Ik wil graag met je meekijken en controleren of je opzegging is verwerkt. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres, laatste 4 cijfers van je IBAN en je e-mailadres? Dan kijk ik graag mee. 

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik een sukkel was en het verkeerd had gelezen allemaal, excuses voor het ongemak

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Jeanschochlin 

Ik wil graag met je meekijken en controleren of je opzegging is verwerkt. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres, laatste 4 cijfers van je IBAN en je e-mailadres? Dan kijk ik graag mee. 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Jeanschochlin 

Werkt de T-Mobile simkaart nog steeds en indien je al een My T-Mobile account had aangemaakt staat daar nog je abonnement?

Heb je verder een bevestiging per mail ontvangen of niet?

Reageer