Beantwoord

Abonnement van te voren verlengd, nu minder korting

  • 2 October 2022
  • 2 reacties
  • 86 Bekeken

Hi, ik ben al ruim 10 jaar klant bij T-mobile. Ik verleng mijn abonnement dan ook gelijk als dit mogelijk is, aangezien ik al die jaren tevreden was. Mijn abonnement loopt eind oktober 2022 af en ik kon hem in juli 2022 verlengen, wat ik ook gelijk heb gedaan: naar 12 GB en 120 minuten voor €17,50. In de tussentijd merkte ik dat ik meer GB ben gaan gebruiken en ging opnieuw kijken naar de SIM-only opties. Laatst zag ik dat je nu 22 GB en 120 minuten krijgt voor €17,50. Ik heb de online klantenservice en een fysieke winkel gevraagd of het mogelijk was om dit nog aan te passen, zodat ik voor hetzelfde bedrag meer GB zou krijgen. Allebei de keren werd mij verteld dat dit niet mogelijk was, wat enorm zuur is. Het is namelijk een verschil van 10 GB voor dezelfde prijs en mijn nieuwe contract is nog niet eens ingegaan. Het loont dus eigenlijk absoluut niet om je abonnement van te voren te verlengen, waardoor ik nu best baal…

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 2 October 2022, 22:25

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Tja, prijzen gaan soms omlaag,  maar vooral ook omhoog hoor. Er zijn soms gogogo deals actieweken met aanbiedingen van grotere bundels, maar als je op een gegeven moment kiest, dan staat het vast. Als je flexibeler wilt zijn kun je ook een jaarcontract nemen, dan kun je vaker van aanbiedingen gebruik maken.

Je kunt trouwens je bundels altijd naar boven en weer naar beneden bijstellen via my-tmobile. 

Reputatie 7
Badge +14

@Samsam96

Je kan nog altijd overstappen op toestel Flexibilitei. Als de optie bijstellen erg veel duurder is. Let wel op ‘is het abonnement tijdens de GOGOGO weken afgesloten raak je wel de extra eventuele korting kwijt als je wilt bijstellen.

Zelf liep ik ook tegen te weinig data en hogere kosten op.

Ik heb het goedkoopste toestel gekocht wat er in de shop was te vinden €36 en gebruik gemaakt van Toestelflex.

Daardoor kreeg ik meer data voor een lagere prijs.😂het toestel heb ik weggegeven 🤫

Dit zijn de Voorwaarden 

Ga hiervoor langs een shop daar helpen ze je verder.

Succes

 

 

Reageer