Hi, ik ben al ruim 10 jaar klant bij T-mobile. Ik verleng mijn abonnement dan ook gelijk als dit mogelijk is, aangezien ik al die jaren tevreden was. Mijn abonnement loopt eind oktober 2022 af en ik kon hem in juli 2022 verlengen, wat ik ook gelijk heb gedaan: naar 12 GB en 120 minuten voor €17,50. In de tussentijd merkte ik dat ik meer GB ben gaan gebruiken en ging opnieuw kijken naar de SIM-only opties. Laatst zag ik dat je nu 22 GB en 120 minuten krijgt voor €17,50. Ik heb de online klantenservice en een fysieke winkel gevraagd of het mogelijk was om dit nog aan te passen, zodat ik voor hetzelfde bedrag meer GB zou krijgen. Allebei de keren werd mij verteld dat dit niet mogelijk was, wat enorm zuur is. Het is namelijk een verschil van 10 GB voor dezelfde prijs en mijn nieuwe contract is nog niet eens ingegaan. Het loont dus eigenlijk absoluut niet om je abonnement van te voren te verlengen, waardoor ik nu best baal…
Beste antwoord door Cris-de-beste2024
Bekijk origineel