Abonnement verlengd - communicatie is: welkom nieuwe klant?

  • 24 June 2022
  • 1 reactie
  • 39 Bekeken

Hallo!

Ik heb onlangs mijn sim-only abonnement verlengd bij T-mobile, maar meteen daarna krijg ik berichtjes die gaan over ‘je wilt je mobiele nummer meenemen naar je nieuwe provider', ‘zodra je nieuwe provider je nummer overneemt stopt je abonnement bij ons, tot ziens!’ en vervolgens ‘wat fijn dat je klant bent geworden bij ons!’.

Beetje raar, want ik ben niet overgestapt/wil ook niet overstappen? Ik heb gewoon mijn T-mobile abonnement verlengd :)

Ik ben al sinds het begin der tijden klant bij T-mobile, en heb bij een verlenging dit nooit eerder meegemaakt.

Side note: abonnement stond eerst op naam van mijn vader, maar heb 'm vanaf nu overgezet op mijn eigen naam. Zien ze dat als ‘nieuwe klant'?


This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Sophie-P 

Het lijkt erop dat je geen verlenging hebt gedaan maar een nieuwe abonnement bij T-Mobile hebt afgesloten met nummerbehoud.

Bij een verlenging kan je niet de gegevens van de contractant veranderen. Het komt uiteindelijk wel goed op de dag dat het nummer wordt geporteerd en dan kan je de nieuwe simkaart activeren en gebruiken.