Beantwoord

Abonnement verlengen met toestel

  • 15 September 2021
  • 6 reacties
  • 113 Bekeken

Ondanks dat ik mag verlengen vanaf 4 juli, krijg ik de optie om te verlengen niet te zien.

 

Iemand die me kan helpen?

 

mvg Coban

icon

Beste antwoord door Waqqas 15 September 2021, 14:07

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Sennalonso1981 

Heb je dit bekeken via de website en app?

Wat gebeurt er als je via de website een abonnement samenstelt met of zonder toestel en dan voor verlengen kiest?

Sorry, verkeerd uitgelegd. Ik heb dus WEL verlengt, vanaf 21 november, maar zonder toestel. Ik wil er nu toch een toestel bij.

Reputatie 7
Badge +15

@Sennalonso1981 

Bij elke online of telefonische bestelling heb je een bedenktermijn van 15 dagen waarin je kan opzeggen en opnieuw een abonnement met toestel nemen.

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/mobiel/veelgestelde-vragen/kan-ik-mijn-abonnement-of-bestelling-nog-annuleren/000216922

Je kan ook 30 dagen na de start van je abonnement gratis verlengen met een abonnement met toestel, dit heet toestelflexibiliteit.

Reputatie 7
Badge +14

@Sennalonso1981 Als je niet langer dan 14 dagen geleden hebt verlengd, dan kun je deze verlenging annuleren. Als je al langer geleden hebt verlengd, dan kun je weer verlengen (met toestel) nadat je nieuwe abonnement is ingegaan.

@Sennalonso1981 Als je niet langer dan 14 dagen geleden hebt verlengd, dan kun je deze verlenging annuleren. Als je al langer geleden hebt verlengd, dan kun je weer verlengen (met toestel) nadat je nieuwe abonnement is ingegaan.


 

 

hmmm, dus begrijp ik het goed? Ik heb een paar maanden geleden alvast verlengt,zonder toestel en de nieuwe contract gaat 21 november in. Dus kan ik 21 november gewoon bellen en alsnog een toestel bij nemen?

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Sennalonso1981 

Je bedenktermijn is helaas verstreken maar je kan dus nog wel 30 dagen na de start van je abonnement gratis verlengen met een abonnement met toestel, dit heet toestelflexibiliteit.

Voorwaarden toestelflexibiliteit

Op 21 november kan je dus gebruik maken van je abonnement en vanaf 21 december kan je gratis verlengen met toestel.