Beantwoord

Abonnement voortijidig opzeggen

  • 24 November 2021
  • 8 reacties
  • 862 Bekeken

Hi,

ik heb afgelopen 14 Oktober mijn contract verlengd bij jullie, een Sim Only, maar deze wil ik ongedaan maken / opzeggen. Ik zou namelijk graag een abbo mét toestel willen afsluiten bij Vodafone icm Ziggo (dit heb ik ook net afgesloten), zij hebben namelijk  een mooie, goedkope aanbieding. Ik zou graag willen vragen naar de mogelijkheden om mijn abonnement te stoppen en niet voor de komende 2 jaar de afbetaling te hoeven verrekenen. Ik maak nu pas 1 maand gebruik van mijn verlengde abbo en dit was dezelfde prijs als mijn abonnement afgelopen 2 jaar, had helaas geen aanbieding. 
 

Ik hoor graag van jullie! 

icon

Beste antwoord door Waqqas 24 November 2021, 22:38

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @GinaGeorgia 

Bij een bestelling die online of telefonisch is gedaan geldt er een bedenktijd van 14 dagen. Na de bedenktijd kan je het abonnement enkel nog afkopen, omdat het abonnement een maand oud is kan het best duur zijn.

€13,50 × het aantal resterende maanden.

Reputatie 7
Badge +14

Een simonly abonnement van 2 jaar kun je niet een jaar na verlenging zonder afkoop beëindigen. Wel kun je binnen die 2 jaar opnieuw verlengen naar een mobiel abonnement met toestel bij T-mobile.

Reputatie 7
Badge +5

@GinaGeorgia 

Weet je zeker dat je het contract verlengd hebt? Als je inlogt in de mytmobile omgeving wat staat daar vermeld mbt het contract en de contractduur.

Als er geen voordeel was is het contract door blijven lopen en omgezet naar een maandelijks opzegbaar en anders heeft Tmobile je lelijk te pakken, geen aanbieding, zelfde prijs en toch weer 2 jaar gebonden.

Dit zijn geen nette praktijken maar de jongetjes en meisjes achter de telefoon die je zoiets aanbieden moeten en willen scoren. Vooral dat moeten is een aanfluiting bij zichzelf respecterende berdijven.

Ja, is echt net verlengd met idd zelfde prijs als vorig abonnement :( 

Hallo @GinaGeorgia 

Bij een bestelling die online of telefonisch is gedaan geldt er een bedenktijd van 14 dagen. Na de bedenktijd kan je het abonnement enkel nog afkopen, omdat het abonnement een maand oud is kan het best duur zijn.

€13,50 × het aantal resterende maanden.

Is het standaard 13,50 x maand wat je moet afbetalen bij Sim Only dan? Mijn maandelijkse bedrag is namelijk €35, ik dacht €35 x 23 maanden….. 

Een simonly abonnement van 2 jaar kun je niet een jaar na verlenging zonder afkoop beëindigen. Wel kun je binnen die 2 jaar opnieuw verlengen naar een mobiel abonnement met toestel bij T-mobile.

Dat begrijp ik, ik heb net een maand geleden mn abbo verlengd voor 2 jaar, dus dat is echt nog maar net, ik dacht dat er wellicht iets mogelijk zou zijn om te regelen. Ik wil bij TMobile blijven maar er is helemaal geen mooie aanbieding voor mij icm telefoon . 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @GinaGeorgia 

Bij een bestelling die online of telefonisch is gedaan geldt er een bedenktijd van 14 dagen. Na de bedenktijd kan je het abonnement enkel nog afkopen, omdat het abonnement een maand oud is kan het best duur zijn.

€13,50 × het aantal resterende maanden.

Is het standaard 13,50 x maand wat je moet afbetalen bij Sim Only dan? Mijn maandelijkse bedrag is namelijk €35, ik dacht €35 x 23 maanden….. 

Je kan je maandbundel zelf aanpassen naar 1 GB en 120 minuten dus T-Mobile rekent de goedkoopste bundel voor de resterende maanden.

Reputatie 5

Je kan alsnog je contract openbreken en verlengen met toestel.

Hopelijk ben je nog op tijd om Vodafone te annuleren.