Beantwoord

achteraf nummerbehoud aanvragen...

  • 29 December 2022
  • 2 reacties
  • 346 Bekeken

ik krijg maar geen duidelijk antwoord, de vraag is deze, ik zit nu nog bij Vodafone en wil overtappen ivm de Apple Watch die maar niet ondersteund lijkt te gaan worden..

probleem is dat mijn huidige contract tot juni volgend jaar loop, kan ik dan nu wel een sim only abonnement nemen met tijdelijk nummer en dan in juni dus mijn nummer alsnog porteren?

 

mvg

 

 

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 30 December 2022, 09:53

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hi @zijksnor superfijn dat je de overstap naar ons wil maken, daar zijn we erg blij mee! 

 

We bieden drie soorten Nummerbehoud aan:

  1. Op de eerstmogelijke datum die je provider doorgeeft.
    Meestal is dit wanneer je contracttermijn bij je provider is afgelopen, of na een opzegtermijn. Je betaalt dan geen extra kosten.
  2. Over drie werkdagen, met afkoop van je contract bij je huidige provider.
    Alle informatie over de afkoopsom (zoals hoe hoog deze is, en hoe je deze betaalt) ontvang je van je huidige provider.
  3. Zo snel mogelijk, met behoud van je contract bij je huidige provider.
    Je houdt je contract bij je huidige provider, maar krijgt daar een nieuw telefoonnummer. 

Alle informatie hierover kan je terugvinden op onze website: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/mobiel/nummerbehoudEr zit een maximum termijn waarop je nummerbehoud kunt aanvragen. Deze is voor zowel voor particuliere als zakelijke klanten 120 dagen in de toekomst. En wanneer een aanvraag voor nummerbehoud eenmaal is goedgekeurd, mag de datum uitgesteld worden worden tot uiterlijk 90 dagen (na de eerstmogelijke porteerdatum) in de toekomst.

 

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Reputatie 7
Badge +14

Ja, dat kan. Alleen is er geen online pagina voor, je kunt achteraf nummerbehoud telefonisch doorgeven.

Reageer