Beantwoord

afbetalen telefoon en afkopen contract

  • 27 June 2022
  • 3 reacties
  • 982 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hi,

 

ik mag over een maand mijn telefoon verlengen. Echter wil ik mijn telefoon afbetalen en overstappen op een andere provider. Is dit mogelijk?

icon

Beste antwoord door Anonymous 28 June 2022, 09:53

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Safaesb 

Dat kan zeker, je kan al vanaf 4 maanden vóór de einddatum van je contract overstappen. Je nieuwe contract gaat dan na het einde van je huidige contract in.

Ik bedoel niet normaal verlengen via tmobile. Ik bedoel mijn contract afbetalen om over te stappen naar een andere provider

Ik bedoel niet normaal verlengen via tmobile. Ik bedoel mijn contract afbetalen om over te stappen naar een andere provider

Als je toestelkrediet hebt, dan kan je het volledig openstaande bedrag ineens voldoen via je persoonlijke My T-Mobile omgeving. Heb je de einddatum van je abonnement nog niet bereikt, dan kan je ook deze afkopen. De rekensom hiervoor is {resterende maanden} * € 13,50.

Wil je het telefoonnummer behouden, geef dan aan bij opzegging dat deze omgezet moet worden naar prepaid. Na ontvangst van alle betalingen en de verwerking hiervan (in het systeem), wordt je nummer omgezet naar prepaid en kan je deze middels nummerbehoud verhuizen naar je nieuwe provider.