Beantwoord

Afkopen lopend abonnement

  • 20 December 2020
  • 19 reacties
  • 5477 Bekeken

Hallo mijn contract loopt tot juli hoeveel zou het afkopen kosten

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 20 December 2020, 21:43

Bekijk origineel

19 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Tomeik1987 Welk contract heb je? Een Sim only of een abonnement met telefoon?

Waarom wil je afkopen? 😲😊 Is er iets mis? Kunnen wij ergens bij helpen?
Een sim only kost €13,50 p.m voor de maanden dat je nog moet gaan.

Heb je ook een telefoon dan moet je die eerst (eventueel)aflossen.
Weet je zo voldoende?

Let op dat je een maand opzegtermijn hebt!

Ik heb met toestel 

Reputatie 7
Badge +14

OKe @Tomeik1987  Dan moet je eerst het toestel helemaal afbetalen anders kan je niet afkopen.

 

Meer informatie Afkopen en opzeggen
Antwoord op: afkopen abonnement
Natuurlijk vinden we het jammer dat jij je contract wilt opzeggen. Je kunt op verschillende manieren je contract opzeggen, bijvoorbeeld via My T-Mobile of bel naar 0800 - 8104 (particulier) of 0800 - 7112 (zakelijk). Onze medewerkers mogen een opzeggingsverzoek alleen doorvoeren als de contracthouder daar zelf contact over opneemt. Na je opzegging ontvang je van ons direct een bevestiging.

 

Groetjes.

Ok en hoe weet ik of mijn huidige abonnement een een early renewal is

Reputatie 7
Badge +14

@Tomeik1987 Weet je niet meer of je je vorige abonnement heb afgekocht omdat je een telefoon nodig had?

Je kunt een Early Renewal afsluiten als:

  • Jouw huidige contractperiode al 3 maanden of langer loopt. 
  • Je al jouw T-Mobile facturen hebt betaald. 
  • Je niet al een bestaande Early Renewal hebt, die nog moet ingaan. 
  • Je huidige, lopende abonnement niet is begonnen als Early Renewal. 

Verder betekent Early Renewal het volgende:

  • Je gaat akkoord met een nieuwe contractperiode van 12 of 24 maanden. 
  • Deze nieuwe contractperiode gaat in ná afloop van je huidige contractperiode. 
  • Je betaalt eenmalig € 71,12 (incl. btw) voor deze mogelijkheid. 

Wil je je abonnement vervroegd verlengen? Bel dan met onze klantenservice. Je kunt hiervoor niet terecht in de online shop of een T-Mobile Shop.
 

Mijn abonnement bij tmobile loopt al even heb vorige verlenging met early renewal verlengd weet niet zo zeker of het goed heb begrepen

Dat dit dan niet meer ken 

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Tomeik1987 Er staat in de regels dat het dan niet kan.

Je huidige, lopende abonnement niet is begonnen als Early Renewal.

Bel anders even met de klantenservice ze helpen je verder en kunnen je uitleggen wat de mogelijkheden nog zijn.

Groetjes, 

 

Ja idd  bedankt vooor de snelle reactie iig

Hoi, mijn abo loopt 24 oktober af. İk kan vanaf vandaag al verlengen, maar ik wil overstappen naar een ander provider ivm internet in het buitenland ( geen EU ) 

 

Kan ik mijn abo afkopen? 
hoeveel gaat dat mij kosten? 
 

groetjes

 

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @asheke 

Je betaalt dan €13,50 x het aantal resterende maanden samen met een eventuele toestelkrediet als je die hebt.

Indien je nummerbehoud wilt laat je abonnement dan omzetten naar prepaid.

Een moderator kan dit voor je regelen, ze zullen hier vanzelf reageren.

Dankjewel🙂

Reputatie 7

Hoi @asheke,

Daar ben ik dan met de afkoopsom! :grin:

Voor het contract heb je één maand opzegtermijn, dus als ik vandaag jouw akkoord krijg dan zorg ik dat het abonnement per 28 juli stop wordt gezet. Voor de afkoopsom betaal je dan €112,30 en dan heb je alleen nog de facturen tussen nu en 28 juli, naast de eindfactuur. 

Als ik dit voor je kan regelen, dan hoor ik het graag en dan zet ik het zo snel mogelijk in werking. Mocht je nog vragen hebben dan horen we dat natuurlijk ook graag van je!

Hoi @asheke,

Daar ben ik dan met de afkoopsom! :grin:

Voor het contract heb je één maand opzegtermijn, dus als ik vandaag jouw akkoord krijg dan zorg ik dat het abonnement per 28 juli stop wordt gezet. Voor de afkoopsom betaal je dan €112,30 en dan heb je alleen nog de facturen tussen nu en 28 juli, naast de eindfactuur. 

Als ik dit voor je kan regelen, dan hoor ik het graag en dan zet ik het zo snel mogelijk in werking. Mocht je nog vragen hebben dan horen we dat natuurlijk ook graag van je!



Dankjewel. Ja ik wil het graag.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @asheke 

Bedankt voor de terugkoppeling.Ik heb je opzeggingsverzoek doorgevoerd. Je abonnement wordt op 28 juli stopgezet. Ik heb je ook bevestiging gestuurd en daar staat de afkoopsom ook in. Je ontvangt daar een eindfactuur van. Ik hoop dat hiermee alles naar wens is. 

Hallo,

Ik vroeg mij af wat goedkoper is. Op dit moment loopt mijn abonnement nog t/m 15 februari 2023 en betaal ik €31,- toestelkosten en €17,86 abonnementskosten met 36% korting (zonder de korting zou ik €28,05 betalen).

  • Als ik in mei mijn toestel afkoop vervalt dan ook de korting op mijn abonnement? 
  • Zo niet en ik vervolgens mijn toestel afkoop, kan ik dan ook met de korting het abonnement afkopen of is het dan voordeliger om de periode van nog 10 maanden door te laten lopen?

Of te wel wat zijn de kosten als ik na mei mijn abonnement zou afkopen?

Ik hoor het graag terug.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @1Sammie1985 

Je korting vervalt niet bij afkopen van het toestel.

Indien je het abonnement daarna wilt afkopen dan betaal je de laagste bundel (€13,50) x het aantal resterende maanden.

Of je kunt je bundel wijzigen naar de laagste (1 GB en 120 minuten) in de app of via My T-Mobile.

Hallo @1Sammie1985 

Je korting vervalt niet bij afkopen van het toestel.

Indien je het abonnement daarna wilt afkopen dan betaal je de laagste bundel (€13,50) x het aantal resterende maanden.

Of je kunt je bundel wijzigen naar de laagste (1 GB en 120 minuten) in de app of via My T-Mobile.

heel erg bedankt voor dit antwoord 

Hallo kan ik mijn toestel en abonnement afkopen 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Maoost 

Het toestel kan je zelf alvast in 1 keer aflossen via je My T-Mobile account en met het abonnement opzeggen kan een moderator je helpen. Staat je klantnummer in je T-Mobile community profiel?

Reageer