Beantwoord

apple watch 7 celllular

  • 22 October 2021
  • 6 reacties
  • 210 Bekeken

Hoi, vraag over het abonnement..

Is de Apple Watch net als een telefoon in delen te betalen of moet je deze volledig betalen om het te krijgen?

Zo ja, wordt dit allemaal bij je houdige abonnement toegevoegd? (Ik zag dat die 5 euro pm extra voor multisim wel bij je abbo erbij gezet wordt)

 

 

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 22 October 2021, 18:26

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7

Hi all,

Zo te zien heeft CrisTien het juiste topic al gedeeld en alle informatie kun je dan ook in dat topic vinden.

Om het overzichtelijk te houden gaat dit topic op slot en vragen kunnen in het algemene topic over dit onderwerp gesteld worden.

Hey @Replic & @CrisTien 

Na wat diep zoeken heb ik wel een beetje een antwoord op je vraag gevonden.
Op de pagina over Multi-Sim staan een aantal vragen met antwoorden (https://www.t-mobile.nl/multisim)

Een van de vragen is als volgt:
Hoe zit het met opzegtermijnen voor Multisim?
Multisim zelf is na één maand dagelijks opzegbaar, mits er geen krediet meer open staat voor je Apple Watch. Je kunt altijd je krediet versneld aflossen via My T-Mobile of de app. Direct daarna kun je Multisim stopzetten, als je wilt.

Op deze pagina zijn meerdere verwijzingen richting een smartwatch met abonnement.
Er zullen dus waarschijnlijk meer smartwachtes volgen

Oh, ja als daar krediet staat, dan lijkt het mij logisch dat het inderdaad een abonnements vorm wordt.

 

we wachten het af! 
 

Reputatie 7
Badge +14

Nuttige informatie maar let op TM kan het nog bijwerken. Ik zit er al klaar voor @fluxsystem @Replic 

Jullie fijn weekend en droom van je toekomstige Watch. 
Ik heb mijn bandjes en bumpers  al besteld bij AliExpress 

 

Reputatie 5

Hey @Replic & @CrisTien 

Na wat diep zoeken heb ik wel een beetje een antwoord op je vraag gevonden.
Op de pagina over Multi-Sim staan een aantal vragen met antwoorden (https://www.t-mobile.nl/multisim)

Een van de vragen is als volgt:
Hoe zit het met opzegtermijnen voor Multisim?
Multisim zelf is na één maand dagelijks opzegbaar, mits er geen krediet meer open staat voor je Apple Watch. Je kunt altijd je krediet versneld aflossen via My T-Mobile of de app. Direct daarna kun je Multisim stopzetten, als je wilt.

Op deze pagina zijn meerdere verwijzingen richting een smartwatch met abonnement.
Er zullen dus waarschijnlijk meer smartwachtes volgen

Oke! 
 

Dan is het nog even afwachten, zou wel fijn zijn in iedergeval!

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Replic  Je moet echt nog even geduld hebben. Je kan straks al je vragen Hier stellen.

In het juiste topic staat alles wat ze tot nu toe weten (helaas)  De tarieven en mogelijkheden zijn op dit moment nog niet bekend. Vanaf 29 oktober kun je er  alles over terugvinden in het juiste onderwerp!

Ik gok dat de prijs bij je abonnement wordt opgeteld maar wel apart wordt omschreven. (Gokje)

Je eerste vraag weet ik echt geen antwoord op