Apple Watch Multisim activeren lukt niet

  • 14 March 2023
  • 1 reactie
  • 858 Bekeken

In de Apple Watch-app probeer ik mijn Watch te koppelen aan mijn multisim. Wanneer ik op ‘Configureer mobiel netwerk’ druk, zou daarna de T-Mobile website moeten verschijnen, maar het ‘even geduld’-scherm verdwijnt direct en er gebeurt niks. 

Hajar van Odido 1 jaar geleden

Hi @eigenkweek 

Ik denk graag met je mee zodat we je Multisi geactiveerd krijgen. Zou je de volgende stappen kunnen doorlopen?

1 - De iPhone moet de juiste aanbieder instellingen hebben. Kort gezegd zorgt dit ervoor dat de Multisim goed werkt.

Ga naar Instellingen > Algemeen > Info en scroll naar beneden naar Aanbieder. Hier moet staan T-Mobile NL 48.1 (of een hoger getal)

Staat er een lager getal dan 48.1? Herstart het toestel, dan komt de vraag met de update aanbiedersinstellingen opnieuw, en werk dan de aanbiedersinstellingen bij. Zie je die vraag niet? Dan moet je de netwerkinstellingen van de iPhone herstellen: Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen.

2 - Als je op dit moment dual sim gebruikt (een sim + eSIM met twee verschillende nummers), werkt het koppelen niet.

Je moet dan één sim tijdelijk uitschakelen (de sim van het abonnement waar de Watch en Multisim aan gekoppeld worden, moet natuurlijk actief blijven), en als het mogelijk is die uit het toestel halen.

3 - De Apple Watch moet via bluetooth verbonden zijn met de iPhone.

4 - Je moet een My T-Mobile account hebben, zodat we weten aan welk abonnement + telefoonnummer de Multisim gekoppeld moet worden.

Mocht dit niet lukken, zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met je telefoonnummer, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN rekeningnummer ter verificatie? Dan kijk ik met je mee of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld. 

Ik hoor graag van je. 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @eigenkweek 

Ik denk graag met je mee zodat we je Multisi geactiveerd krijgen. Zou je de volgende stappen kunnen doorlopen?

1 - De iPhone moet de juiste aanbieder instellingen hebben. Kort gezegd zorgt dit ervoor dat de Multisim goed werkt.

Ga naar Instellingen > Algemeen > Info en scroll naar beneden naar Aanbieder. Hier moet staan T-Mobile NL 48.1 (of een hoger getal)

Staat er een lager getal dan 48.1? Herstart het toestel, dan komt de vraag met de update aanbiedersinstellingen opnieuw, en werk dan de aanbiedersinstellingen bij. Zie je die vraag niet? Dan moet je de netwerkinstellingen van de iPhone herstellen: Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen.

2 - Als je op dit moment dual sim gebruikt (een sim + eSIM met twee verschillende nummers), werkt het koppelen niet.

Je moet dan één sim tijdelijk uitschakelen (de sim van het abonnement waar de Watch en Multisim aan gekoppeld worden, moet natuurlijk actief blijven), en als het mogelijk is die uit het toestel halen.

3 - De Apple Watch moet via bluetooth verbonden zijn met de iPhone.

4 - Je moet een My T-Mobile account hebben, zodat we weten aan welk abonnement + telefoonnummer de Multisim gekoppeld moet worden.

Mocht dit niet lukken, zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met je telefoonnummer, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN rekeningnummer ter verificatie? Dan kijk ik met je mee of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld. 

Ik hoor graag van je. 

Reageer