Beantwoord

Automatisch opwaarderen instellen geeft "er is iets fout gegaan"

  • 30 July 2021
  • 5 reacties
  • 117 Bekeken

Zowel via app als Desktop getracht prepaid opwaarderen in te stellen op auto als minder dan 2 € en dan plus 10€.

Hele riedel ingevuld en dan apart wachtwoord volgens eisen gemaakt. en accoord voorwaarden aangevinkt.

En dan wordt het vervelend:

Gedoe met Recapcha , dwz soms wel en soms niet; als die barrière is genomen wordt er als je geluk hebt  een bevestigings code via email toegezonden maar  zover kwam het maar  1 keer.

Na invulling van de code de retour melding :“er is iets fout gegaan”.

Deze melding verschijnt alle andere pogingen zodra de account aanmaak voor dit wonder van vernuft wordt geenterd.

Het lijkt handig allemaal maar ik denk dat er bij TMOB inderdaad iets fout is.

Mijn dringend verzoek aan tmob: probeer het zelf eens en repareer deze ellende.

Met vriendelijke groet,

Huawei, (Jan Duns)

 

 

 

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 2 August 2021, 14:03

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @SylviaBo 

Ik wil ook graag met jou meekijken. Zou je mij een privébericht kunnen sturen het nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum en volledige adres? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen. 

Een jaar later… ik heb hetzelfde probleem. Ik kan automatisch opwaarderen niet instellen, omdat het al is ingesteld (maar dit werkt niet en zie ik ook niet bij mijn instellingen).

Iemand een oplossing?

 @Hajar misschien?

Dank!

Een jaar later… ik heb hetzelfde probleem. Ik kan automatisch opwaarderen niet instellen, omdat het al is ingesteld (maar dit werkt niet en zie ik ook niet bij mijn instellingen).

 

Iemand een oplossing?

Dag Hajar,

Ik heb inmiddels van de klantenservice gehoord dat het een bekend probleem is waaraan wordt gewerkt,

Groeten, Jan

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Huawei42 

Kun je mij een privebericht sturen met het nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum en volledige adres?Dan kijk ik graag met je mee!

Reageer