Beantwoord

Belminuten steeds van tegoed af ipv belminuten van bundel

  • 21 July 2021
  • 5 reacties
  • 110 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik weet dat het maar om een enkele tientallen centen gaat maar tpch.Ik heb nu voor de tweede keer op rij dat mijn gesprek van mijn tegoed af gaat terwijl ik nog belminuten van mijn prepayedbundel over heb. Waarom wordt dat niet eerst opgemaakt? Daar heb je toch die belminuten in je bundel voor, wat voor nut heeft het anders? Of moet het gesprekje volledig binnen de belminuten die je nog hebt vallen. Dan is het toch onmogelijk ze ooit op te maken?

icon

Beste antwoord door Waqqas 22 July 2021, 14:38

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Weet je zeker dat het nummers zijn die binnen de scope van de belbundel vallen? Dus geen servicenummers oid?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @CindyD 

Ik wil graag met je meekijken. Zou je mij een privebericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum en adres? Dan kijk ik graag mee!

Weet je zeker dat het nummers zijn die binnen de scope van de belbundel vallen? Dus geen servicenummers oid?

 

Daar zeg je wat. Niet aan gedacht. Ik ben eens op onderzoek uitgegaan en het blijkt telkens maar een plek te zijn waar ik naar bel wat niet afgeschreven wordt van mijn belminuten, mijn nummers van het bedrijf waar ik voor werk voor planning ed. Dat zijn allemaal 085-nummers en mijn enige 085-nummers. Is dat een servicenummer ofzoiets? Dan zou dat de verklaring zijn.

Reputatie 7
Badge +15

@CindyD

Op de tarievenlijst staan 085 nummers onder "servicenummers" en je betaald het beltarief.

Bedankt allemaal, mysterie opgelost voor me :)

Reageer